Stuki przy wyciśniętym w połowie sprzęgła
Moderator: Sebu$
Stuki przy wyciśniętym w połowie sprzęgła
Od pewnego czasu dochodzą słyszalne stuki przy wyciśniętym do połowy pedale sprzęgła. Nie ma objawów stuków przy zwolnionym jak i do końca wyciśniętym sprzęgle. ZA DTI 2.0 230 tys. km. Czy ktoś podpowie z czym się liczyć?
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1813
- Rejestracja: 25 maja 2016, 08:00
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Insignia
- Model: A
- Oznaczenie silnika: A16LET
- Gender:
Jesteś pewien że nie miałeś tych stukow wcześniej?
Jak miałem Vectre B z silnikiem Y22DTR miałem IDENTYCZNY przypadek jak twój, chlopaki na forum mi pisali ze to wysprzeglik w tych silnikach tak pracuje 2.0DTI i 2.2DTI i w sumie mieli rację bo zrobiłem z takimi objawami 78 tyś km i do końca nie było żadnych problemów.
Jak miałem Vectre B z silnikiem Y22DTR miałem IDENTYCZNY przypadek jak twój, chlopaki na forum mi pisali ze to wysprzeglik w tych silnikach tak pracuje 2.0DTI i 2.2DTI i w sumie mieli rację bo zrobiłem z takimi objawami 78 tyś km i do końca nie było żadnych problemów.
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Dzięki za info. Ja tak napisałem że od pewnego czasu, ale przejechałem ok. 60 tys. km. Przymierzałem się nawet do wyjęcia silnika bo podejrzewałem także wałek sprzęgłowy z łożyskiem. Trochę się uspokoiłem że z tym można jeździć, skoro niektóre Ople po prostu tak mają.Crazy pisze:Jesteś pewien że nie miałeś tych stukow wcześniej?
Jak miałem Vectre B z silnikiem Y22DTR miałem IDENTYCZNY przypadek jak twój, chlopaki na forum mi pisali ze to wysprzeglik w tych silnikach tak pracuje 2.0DTI i 2.2DTI i w sumie mieli rację bo zrobiłem z takimi objawami 78 tyś km i do końca nie było żadnych problemów.