Nie lubię diesli, ale szukam ZB i z tego co widzę benzyny są w cholernie wysokich cenach.
CDTI w ładnym stanie oglądałem za 18k gdzie za 20 ciężko w ogóle znaleźć coś z benzynowym silnikiem, a za 2.0T trzeba wyłożyć około 30, nie mówiąc o OPC, dlatego pomimo większych kosztów eksploatacji szukam też dieselka.
Problem jest w tym, że auto rzadko jeździ i po prostu diesel mi się nigdy nie opłacał, trzeba długo czekać aż się zagrzeje, na zimnym po mieście pali podobnie jak benzynowy silnik, a dochodzi bardzo dużo niedogodności takich jak wibracje, hałas czy dużo większa awaryjność/delikatność w porównaniu do benzynowców.
Znowu 2.0T też nie grzeszy wytrzymałością i podobno jest zrobiony z papieru, a max. przebieg bez remontu dołu to 200k.
Tutaj akurat jest alternatywa, bo można poskładać dół na częściach od kultowego C20LET i będzie pancerny, ale koszt takiej zabawy to pewnie z 10k.
Gdyby tylko 2.2 się lubił z gazem Idealny silnik dla mnie i do tego skrzynia 6b.
O spalaniu w CDTI jest dosyć obszerny temat na forum, ale nie widzę żadnego o 2.0T, więc jeśli ktoś użytkuje takiego smoka to chętnie dowiem się ile pali.
1.9 CDTI czy 2.0T?
1.9 CDTI czy 2.0T?
Ostatnio zmieniony 30 gru 2016, 00:14 przez iceman_n, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
Benzyny na miejscu ile mi spali to Ci nie powiem, bo odkąd go mam to jazda na LPG, benzyna tylko na odpalanie i rozgrzanie auta, za to spalanie gazu ...
-na miejscu koło 13L/100km,
-trasa, przy prędkości do 150km/h na 6biegu ... można zejść poniżej 10L/100km (zależy od stylu jazdy i załadunku samochodu)
-na miejscu koło 13L/100km,
-trasa, przy prędkości do 150km/h na 6biegu ... można zejść poniżej 10L/100km (zależy od stylu jazdy i załadunku samochodu)
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.