Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam mam problem z moją zośką 2.0 turbo opc . Zauwarzyłem że jak jade to wcale nie kopci a gdy przyhamuje silnikiem i zaraz dam gazu to wali z rury na niebiesko i to tak na bogato. Czy ktoś coś w temacie ?
OPEL ZAFIRA 2002 2.0T OPC =lpg stag AC 250+barracuda
Jeśli były by pierścienie to też by kopcił na zimnym ,potem nabrały by temperatury spuchły i się trochę uszczelniły...Ale jak na taki przebieg i jeśli nie było remontu to trzeba raczej zrobić komplet
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
Tak jak pisze ryba1 , są znaki na pokrywie zaworów , do tego są oznaczenia na kołach od wałków, które muszą się zgrywać. Na kole wału masz podobny znaczek ale szerszy , który musi się zgrać na znaku od miski ...
Tak jak na fotce ...
Ostatnio zmieniony 14 lut 2017, 09:44 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 3 razy.
A więc dziś wykręciłem świece i już było widać gdzie spala olej . Drugi i czwarty tłok miał nagarem zawalone swiece i z tych tłoków przelatywała nafta. Więc nic tylko zrzucać głowice i miske.
Macie jakieś porady?
OPEL ZAFIRA 2002 2.0T OPC =lpg stag AC 250+barracuda
no wiec tak. Z ciekawości zalałem naftą tłoki i najpierw lało się przez miskę a potem pomogło i stoi nafta lecz i tak pierścienie do wymiany.Turbina........pęknięta od strony wydechu
i męczę się z zrzutką głowy w lecie. może ma ktoś jakiś manual?
Ostatnio zmieniony 21 lut 2017, 20:36 przez milka325, łącznie zmieniany 1 raz.
OPEL ZAFIRA 2002 2.0T OPC =lpg stag AC 250+barracuda
milka325 pisze:no wiec tak. Z ciekawości zalałem naftą tłoki i najpierw lało się przez miskę a potem pomogło i stoi nafta lecz i tak pierścienie do wymiany.Turbina........pęknięta od strony wydechu
i męczę się z zrzutką głowy w lecie. może ma ktoś jakiś manual?
jak pierścienie odpuściły po nafcie to po co je wymieniasz?
Mierzyłeś ciśnienie w komorach?