[B] - Sumik - Zafira B OPC - 2.0 T, 241KM - 2007r.
- wamka18
- Zafiromaniak
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:44
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: koronowo
- Auto: Zafira 2.0T ST2 Astra G Bertone 1.8 16v
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
Pisałeś że miałeś dwa silniki do dyspozycji to jak wyszedł ci pomiar na drugim. Bo przy takich wskazaniach powinieneś mieć problem z zapaleniem na zimnym. No chyba że oba miały takie wskazanie to może mieć winę przyrząd np. uszkodzony o ring lub przewód albo trafiony manometr.
Dla porównania ja u siebie mierzyłem miesiąc temu ciśnienie wyszło 12 bar na 1 i 4 a 11,5 na 2 i 3. I silnik jak na moje nie jest w najlepszej kondycji przez pobór oleju.
Dla porównania ja u siebie mierzyłem miesiąc temu ciśnienie wyszło 12 bar na 1 i 4 a 11,5 na 2 i 3. I silnik jak na moje nie jest w najlepszej kondycji przez pobór oleju.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Z ostatnich dni:
Przygotowałem 2 kółka do sezonu. Mogę brać udział w konkurencji Rims Freak Clean
Tylko tył bo przód jedna w garażu a 2 w prostowaniu...
Potem demontaż wałka ssącego w celu wyeliminowania problemu ze spadkiem doładowania powyżej 4000-5000rpm.
A do tego zestaw montażowy pokrywki:
Niestety to nie to i zostaje krótki kolektor. Niestety jakoś nie ma czasu ani miejsca żeby go podmieniać bo w garażu nieoczekiwanie pojawił się inny pojazd który utknął i blokuje prace.
Poza tym zdemontowałem Maxtona i zabrałem się za uzupełnianie ubytków po zimie
Teraz tylko szpachlowanko i malowanko
Poza tym w końcu udało mi się skończyć pewien projekt. Ale efekty będą widoczne dopiero za jakiś czas
Przygotowałem 2 kółka do sezonu. Mogę brać udział w konkurencji Rims Freak Clean
Tylko tył bo przód jedna w garażu a 2 w prostowaniu...
Potem demontaż wałka ssącego w celu wyeliminowania problemu ze spadkiem doładowania powyżej 4000-5000rpm.
A do tego zestaw montażowy pokrywki:
Niestety to nie to i zostaje krótki kolektor. Niestety jakoś nie ma czasu ani miejsca żeby go podmieniać bo w garażu nieoczekiwanie pojawił się inny pojazd który utknął i blokuje prace.
Poza tym zdemontowałem Maxtona i zabrałem się za uzupełnianie ubytków po zimie
Teraz tylko szpachlowanko i malowanko
Poza tym w końcu udało mi się skończyć pewien projekt. Ale efekty będą widoczne dopiero za jakiś czas
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
całkiem go wyjąłeś i wsadziłeś serie?Sumik pisze:Potem demontaż wałka ssącego w celu wyeliminowania problemu ze spadkiem doładowania powyżej 4000-5000rpm.
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Sumik, moim zdaniem źle robisz.zakłada się graty i jedzie na strojenie.nigdy założone graty bez strojenia nie będą grały jak trzeba.sam mam wałek i pewnym zakresie jedzie lepiej w pewnym gorzej.ale nie ściągam.się wystroi i będzie chodzić
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Oczywiście, że nie będą grały. Wiem, że tylko program jest w stanie to zmienić i tutaj masz rację w 100%. Jednak plan był taki żeby w lutym-marcu ogarnąć wszystko na Tip Top, ale wyszły nieoczekiwane (ważniejsze) wydatki. I to niestety liczone w tysiącach...
Do tego potrzebuję auto do codziennej jazdy ( a ostatnio robię dość dużo km) i nie chcę go męczyć na niezestrojonych gratach, dlatego decyzja o przekładce do stanu w mirę akceptowalnego.
Chociaż powiem, że czułem różnicę między wałkiem z XEVa a tym seryjnym. Nawet jak był ustawiony na 0 stopni. Większy czas otwarcia zaworu ssącego jednak robi swoje
Myślę, że to kwestia 5-7 miesięcy i wszystko wróci do normy i w końcu zrealizuję plan do końca.
Do tego potrzebuję auto do codziennej jazdy ( a ostatnio robię dość dużo km) i nie chcę go męczyć na niezestrojonych gratach, dlatego decyzja o przekładce do stanu w mirę akceptowalnego.
Chociaż powiem, że czułem różnicę między wałkiem z XEVa a tym seryjnym. Nawet jak był ustawiony na 0 stopni. Większy czas otwarcia zaworu ssącego jednak robi swoje
Myślę, że to kwestia 5-7 miesięcy i wszystko wróci do normy i w końcu zrealizuję plan do końca.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Witam po dłuższym czasie
Troszkę się pozmieniało i niestety brakuje czasu na działania przy Zofii. Nie mówię że definitywnie zakończyłem prace bo muszę zrealizować założone cele.
Tak więc na wstępie i w pierwszej kolejności udało się zdemontować wyświetlacz CID i wysłać go do Irka (drahe) na zmianę na 3 liniowy z OPCją zmiany grafiki producenta.
Potem postanowiłem ogarnąć do końca Flex Organizer. Pasy z klamrami już kupiłem tak więc pozostaje tylko zamontowac mocownaia. W ASO 1 mocowanie fotela 3 rzędu to 274 zł. Stąd kupiłem 2 używane fotele...
Jednak sprzedający się machnął i przysłał mi chyba od jakiegoś francuza. Po rozmowie z nim okazało się że tylko takie mu zostały i bardzo mnie przeprasza. A szkoda bo cena była atrakcyjna. Odesłałem i muszę szukać dalej, chociaż już mam coś na oku, tylko teraz nie wiem czy kupić materiałowe czy półskóry??
Mam zamiar podmienić swoje mocowania fotela na te do flexa i sprzedać ponownie fotele. Nie wiem które będą bardziej chodliwe??
Kolejną rzeczą jaką mam zamiar ogarniać na dniach to skończyć dokłądkę którą zacząłem reanimować. Że tak powiem przy okazji ogarnę Maxtona kumpla, która wygląda dużo gorzej od mojej:
Ogólnie rzecz biorąc mam jakiś wysyp tych Maxtonów u siebie w garażu
2x ZB OPC i 1xAH OPC
Wojti, dzięki za paczuchę.
Do tego kumpel podrzucił mi słupek do rzeźbienia pod zegary również do AH, tak więc mam co robić i mam nadzieję że znajdę na to czas.
Troszkę się pozmieniało i niestety brakuje czasu na działania przy Zofii. Nie mówię że definitywnie zakończyłem prace bo muszę zrealizować założone cele.
Tak więc na wstępie i w pierwszej kolejności udało się zdemontować wyświetlacz CID i wysłać go do Irka (drahe) na zmianę na 3 liniowy z OPCją zmiany grafiki producenta.
Potem postanowiłem ogarnąć do końca Flex Organizer. Pasy z klamrami już kupiłem tak więc pozostaje tylko zamontowac mocownaia. W ASO 1 mocowanie fotela 3 rzędu to 274 zł. Stąd kupiłem 2 używane fotele...
Jednak sprzedający się machnął i przysłał mi chyba od jakiegoś francuza. Po rozmowie z nim okazało się że tylko takie mu zostały i bardzo mnie przeprasza. A szkoda bo cena była atrakcyjna. Odesłałem i muszę szukać dalej, chociaż już mam coś na oku, tylko teraz nie wiem czy kupić materiałowe czy półskóry??
Mam zamiar podmienić swoje mocowania fotela na te do flexa i sprzedać ponownie fotele. Nie wiem które będą bardziej chodliwe??
Kolejną rzeczą jaką mam zamiar ogarniać na dniach to skończyć dokłądkę którą zacząłem reanimować. Że tak powiem przy okazji ogarnę Maxtona kumpla, która wygląda dużo gorzej od mojej:
Ogólnie rzecz biorąc mam jakiś wysyp tych Maxtonów u siebie w garażu
2x ZB OPC i 1xAH OPC
Wojti, dzięki za paczuchę.
Do tego kumpel podrzucił mi słupek do rzeźbienia pod zegary również do AH, tak więc mam co robić i mam nadzieję że znajdę na to czas.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender: