Podłączenie rejestratora jazdy.
Zakupiłem takie cudo u chińczyków. Zastanawiam się nad podłączeniem tego do lusterka w ZB, aby mieć wyprowadzenie przewodów do podłączenia rejestratora jazdy. Ktoś próbował czegoś podobnego?
https://www.aliexpress.com/snapshot/0.h ... 2221487006
Popraw link - Bodek
https://www.aliexpress.com/snapshot/0.h ... 2221487006
Popraw link - Bodek
Ostatnio zmieniony 02 lis 2017, 19:28 przez kryniu, łącznie zmieniany 1 raz.
Zafira Sport OPC Line 1.9
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
https://pl.aliexpress.com/item/DC-Conve ... 87006.html
Trochę drogo, a podłącza się to tak jak wszystkie wcześniejsze przypadki.
Trochę drogo, a podłącza się to tak jak wszystkie wcześniejsze przypadki.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Fajnie wytłumaczone jest tutaj http://www.wideorejestratory24.info/201 ... jazdy.html
Kamera nie wie że ma się włączyć po uruchomieniu samochodu - ona się uruchamia jak dostanie zasilanie po przekręceniu kluczyka.Irek_S. pisze:Skąd w takim razie rejestrator wie, że ma się włączyć po uruchomieniu samochodu?
Przekręcisz kluczyk => zasilanie gniazda zapalniczki = > prąd do kamery => kamera ON
Silnika wcale nie musisz uruchamiać
- Irek_S.
- Bywalec
- Posty: 177
- Rejestracja: 17 paź 2016, 18:53
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Hajnówka
- Auto: Zafira B 1.8
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Miałem na myśli przekręcenie kluczyka czyli podanie napięciaPrzekręcisz kluczyk => zasilanie gniazda zapalniczki = > prąd do kamery => kamera ON
Silnika wcale nie musisz uruchamiać
Po lekturze z linku powyżej już wiem co i jak. Przy takim zasilaniu, po kluczyku, nie działa tryb parkingowy. Rejestrator nie ma zasilania i nie działa bo nie ma w sobie mocnych akumulatorów. W przypadku Navitela przy stałym zasilaniu trzeba przełączać się między trybami ciągłego nagrywania i trybu parkingowego. Tak to zrozumiałem.
- profesor
- Debiutant
- Posty: 48
- Rejestracja: 10 lis 2015, 13:58
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Starachowice /TST/
- Auto: Opel Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: z18xer
- Gender:
Witajcie.
Ja u siebie w nowej chinskiej kamerce z WiFi zrobiłem moda z zasilaniem gdyż nie starczało jej prądu na nagrywanie ruchu na parkingu.
- wyjąłem z kamery Lipola 200mA.
- wyprowadziłem przewód 3 żyły - minus wspólny czyli GND , +5V USB , +3,7V BAT (minus akumulatorka jest na GND)
do komory nad lampkami pokazanymi w postach wcześniej.
- dwa laptopowe ogniwa Li-ion 3,7V 18650 2200mAh (z odzysku) spięte równolegle co daje podwójną pojemność.
- kontroler ładowania DIY USB Li-Ion/Li-Po Charger aby akumulatorek się ładował
a nie wiemy czy zwiększona pojemność nie uwali wewnętrzny układ ładowania.
UWAGA - Napięcie ładowania końcowe dla Lipo to 4,2V i takie akumulatorki Lion trzeba mieć/zakupić,
są takie co mają 4,1V max i tu może być pożar lub BUUM ale tego chcemy uniknąć.
https://www.ebay.com/itm/2PCs-5V-1A-1S- ... mvBkoF9GJw
- łaczymy zasilanie z kamery do płytki ładowarki i do lajonów zgodnie ze schematem czyli GND, +3,7V z Aku , i +5VUSB do +IN.
- całość LiJony i ładowarkę DIY pakujemy w termokurcza i zgrzewamy.
- oryginalna ładowarka z zestawu rozbebeszona i wpięta pod płytkę ładowarki do Lajonów wtyczką USB.
- + 12V mam chyba z zasilania lusterka bo pojawia się od razu po otwarciu samochodu z pilota i znika jakiś czas po zamknięciu.
Moda zrobiłem jakiś czas temu i nie robiłem fotek, jak narazie całosc pracuje super i na dzieńdobry tryb parkingowy zapchał mi kartę po przyjeździe do pracy .
Ja u siebie w nowej chinskiej kamerce z WiFi zrobiłem moda z zasilaniem gdyż nie starczało jej prądu na nagrywanie ruchu na parkingu.
- wyjąłem z kamery Lipola 200mA.
- wyprowadziłem przewód 3 żyły - minus wspólny czyli GND , +5V USB , +3,7V BAT (minus akumulatorka jest na GND)
do komory nad lampkami pokazanymi w postach wcześniej.
- dwa laptopowe ogniwa Li-ion 3,7V 18650 2200mAh (z odzysku) spięte równolegle co daje podwójną pojemność.
- kontroler ładowania DIY USB Li-Ion/Li-Po Charger aby akumulatorek się ładował
a nie wiemy czy zwiększona pojemność nie uwali wewnętrzny układ ładowania.
UWAGA - Napięcie ładowania końcowe dla Lipo to 4,2V i takie akumulatorki Lion trzeba mieć/zakupić,
są takie co mają 4,1V max i tu może być pożar lub BUUM ale tego chcemy uniknąć.
https://www.ebay.com/itm/2PCs-5V-1A-1S- ... mvBkoF9GJw
- łaczymy zasilanie z kamery do płytki ładowarki i do lajonów zgodnie ze schematem czyli GND, +3,7V z Aku , i +5VUSB do +IN.
- całość LiJony i ładowarkę DIY pakujemy w termokurcza i zgrzewamy.
- oryginalna ładowarka z zestawu rozbebeszona i wpięta pod płytkę ładowarki do Lajonów wtyczką USB.
- + 12V mam chyba z zasilania lusterka bo pojawia się od razu po otwarciu samochodu z pilota i znika jakiś czas po zamknięciu.
Moda zrobiłem jakiś czas temu i nie robiłem fotek, jak narazie całosc pracuje super i na dzieńdobry tryb parkingowy zapchał mi kartę po przyjeździe do pracy .
- ReeTou
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 maja 2017, 18:22
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Panowie Mam takie pytanie, po odcięciu wtyczki USB moim oczom ukazały się 4 żyłki w przewodzie usb do kamerki, czerwony, czarny, jasno zółty i biały. Chcąc podłączyć rejestrator to interesuje mnie tylko kable czerwony i czarny który potem podłączam do czarnego i brązowego z wiązki w zośce, czy z tymi białym i jasno zółtym też coś trzeba zrobic?
Ostatnio zmieniony 17 gru 2017, 13:10 przez ReeTou, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziś popełniłem takie coś. Rejestrator uruchamia się po przekręceniu kluczyka.
Zafira Sport OPC Line 1.9