Nowsze wersje Zafir z tym silnikiem miały przepustnicę łagodnego gaszenia. Tak jak któryś z Kolegów pisał - przy gaszeniu silnika EZ od siłownika przepustnicy zamyka ją na chwile, dopóki starczy mu podciśnienia w układzie. Póki pracuje słychać taki dziwny dźwięk, ale bulgotem to bym tego nie nazwał...mati7575 pisze:Zrobiłem tak jak mówiliście. Samochód teraz odpala bez problemu. Jednak zaraz po dopaleniu słyszę jakiś bulgot który trwa dosłownie chwilkę. Mam się czym martwić czy zostawić tak jak jest?
Jak można odpowietrzyć układ paliwowy ???
Moderator: Sebu$
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1162
- Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Pruszków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Janusz
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
No widzisz sam piszesz odpowietrzania a nieszczelności powstają na układzie paliwa przed pompą czyli nići z dobrego odpowietrzania,dalej jeśli w pompie nie ma paliwa a jest powietrze to i tak go nie wyciągniesz pompką a tylko przez przewody wysokiego ciśnienia.Jeżeli już to pompka paliwa zaraz za bakiem jak w bmwE46 i to się sprawdza bo przy okazji pokazuje miejsce wycieku paliwa czyli miejsce zapowietrzania.DjHardy pisze:Żeby mieć na przyszłość możliwość szybkiego odpowietrzenia układu?
np.
W naszym układzie coś takiego.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 lut 2015, 09:33
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
A jak wymieniam przewody wysokiego ciśnienia między pompą a wtryskami to jaka jest procedura, między pompą a filtrem mam złożony zawór zwrotny wiec w pompie cały czas jest ropa
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1162
- Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Pruszków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Luzujesz nakrętki na wtryskiwaczach, podkładasz szmatę, kręcisz rozrusznikiem. Po kolei dokręcasz nakrętki - chyba w kolejności od rozrządu do skrzyni biegów (zdaje się chodzi o długości przewodów paliwa - od najkrótszego do najdłuższego)
Janusz