Zakładając że czujnik jest ok, to masz jeszcze drugi czujnik w samej pompie (obrotów wałka pompy). Albo rzeczywiście jest jakiś problem elektroniczny z pompą lub jakiś problem z dawkami lub samymi wtryskiwaczami. Przyjrzałbym się jeszcze czujnikowi temperatury oleju w misce - odpowiada on za nastawy pompy. Może ten czujnik coś przekłamuje.Szymii pisze:Hmm. Jak już wspomniałem na początku owy czujnik wymieniłem od razu na nowy oryginalny.Dziadek13 pisze:Po nagrzaniu się silnika to tylko czujnik obrotu wału powoduje takie szarpania nic więcej.
Jak mi się uda przedstawię filmik mojego problemu.
Co do EGR-a - proponuję zrobić najprostszy emulator EGR-a wg instrukcji Dziadka (patrz podklejone tematy w dziale Elektryka) i zobaczyć co się będzie działo z emulowanym, odciętym EGR-em. To pozwoli wyeliminować w ogóle wpływ EGR-a na pracę silnika bez kupowania nowego.