Odpala ale falują obroty

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
KOPERNIK

#16 Post autor: KOPERNIK »

kolego popraw link bo nie działa


edde

#18 Post autor: edde »

niestety, nic nie widać, linki przekierowane na stronę główną

Awatar użytkownika
Ramirez
Mieszkaniec
Posty: 362
Rejestracja: 10 sie 2009, 12:06
Lokalizacja: Strzelin
Model:

#19 Post autor: Ramirez »

No u mnie też nie chodzi... :/

wojto1974
Przeglądacz
Posty: 87
Rejestracja: 15 kwie 2010, 08:13
Lokalizacja: RADOM [WR 1926]
Model:

#20 Post autor: wojto1974 »

Witam, ponownie.Pojawia mi się kolejny Problem, otóż czasami przy odpaleniu zosi(1.8 benzin) auto odpala ale obroty skaczą od 1000 w dół do 300-400 ,żadne kontrolki sie nie świecą ,niby wszystko w porządku.Następnie podczas jazdy przy wlączaniu sie do ruchu np:wyjazd z podporzadkowanej ulicy przy dojeżdzie na drugim biegu gaśnie mi, mimo że dla bezpieczeństwa zeby temu zapobiec wciskam sprzęgło .Co może być tego przyczyną bo zaczyna mnie to już irytować a skończy sie tym ze ktos mi w koncy przywali jak na srodku skrzyzowania mi zgaśnie??? pozdrawiam
FUTBOL TO NIE SPRAWA ŻYCIA I ŚMIERCI.... ....TO WIECEJ NIŻ TO

Awatar użytkownika
QRZOL
Mieszkaniec
Posty: 287
Rejestracja: 24 lip 2009, 18:53
Imię: Maciej
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 1.7 CDTI Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: A17DTR
Gender:

#21 Post autor: QRZOL »

Witam kolego wojto1974, umnie też miałem falowania obrotów , przeczyścili mi przepustnicę i na razie mam spokój z falowaniem... :)
Obrazek

wojto1974
Przeglądacz
Posty: 87
Rejestracja: 15 kwie 2010, 08:13
Lokalizacja: RADOM [WR 1926]
Model:

#22 Post autor: wojto1974 »

witam, na razie przepustnicy nie czyściłem ,tylko dobrze złożyłem układ dolotowy do filtr powietrza, Ta rura nie była dobrze założona a owinięta szmatą przez poprzedniego właściciela i silnik nie dostawał powietrza.W tej chwili to inny samochód !!!! W wolnej chwili zajrze do przepustnicy. POZDRAWIAM
FUTBOL TO NIE SPRAWA ŻYCIA I ŚMIERCI.... ....TO WIECEJ NIŻ TO

wojto1974
Przeglądacz
Posty: 87
Rejestracja: 15 kwie 2010, 08:13
Lokalizacja: RADOM [WR 1926]
Model:

#23 Post autor: wojto1974 »

qrzol, DZIEKI ZA RADE O PRZEPUSTNICY, ZNALAZŁEM TROCHĘ CZASU I ZAPROWADZIŁEM ZOFIE DO WARSZTATU ŻEBY MI PRZECZYSCILI. zROBILI TO I ZUPEŁNIE INACZEJ SIE JEZDZI, PALI NA DOTYK, PLYNIE PO DRODZE, NIE GAŚNIE , NIE FALUJE . WIELKIE DZIĘKI KOLEGO.POZDRAWIAM


Kolego! Piszemy bez Caps Look
Ostatnio zmieniony 02 lip 2010, 21:10 przez wojto1974, łącznie zmieniany 1 raz.

annton

#24 Post autor: annton »

d4r1usz pisze:Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Przeglądałem forum aby znaleść odpowiedź co złego dzieję się z moją 'Zosią' i opis powyżej najbardziej odpowiada zachowaniu samochodu.
Są jednak pewne różnice. Kontrolki święcą się te same, przy czym nie mam problemu aby uruchomić samochód gdy jest zimny. Wszystko działa jak należy, Gdy tylko zacznie chwytać temperaturę, to zaczyna się falowanie obrotów i zapalają się te dwie kontrolki: ta z chłodnicą z gwiazdką w środku, i samochód z kluczykiem :( .
Wydaje mi się, że sprawdziłem wszystkie wtyczki, trójniki plastikowe i przewody podciśnienia i że są ok. Zczytałem błędy i mam dwa: 0725 i 1335.
Te błędy wyskakują, gdy zaczyna się 'szaleństwo'...
Fachowcy pokazali mi wykresy z dwóch czujników, i jeden rwał się na wolnych obrotach. Powiedzieli mi, że ten czujnik znajduje się w środku pompy ciśnieniowej.
Nie bardzo uśmiecha mi się bawić z pompą, ale jak mus to mus...
Proszę powiedzcie co o tym myślicie, jeżeli jest to ten czujnik, to czy ktoś mógłby mi podać numer części GM. Obawiam się, że mogę go potrzebować...
Z góry serdecznie dziękuję.
Może dodam, że mój samochód to Opel Zafira 2.0DTI (2001), (powinno być w profilu, ale to tak na wszelki wypadek). Filtr paliwa wymieniony, powietrza wymieniony, płyn chłodzący wymieniony. Dodam, że klima nie działa, i przestał działać tempomat (ale to przed usterką). Usterka wyskoczyła nagle podczas jazdy na autostradzie w Niemczech. To tak dla ciekawych... A że było to przed Hanowerem, to musiałem tak jechać bez mocy. Samochód zachowuję się tak, jakby turbo nie działało... Zwalnia pod górkę :(
Pozdrawiam
mam dokładnie te same objawy ( i te same nr błędów) byłem w aso i wg kompa to czujnik położenia wału w pompie wtryskowej ale czytając forum mam wątpliwości...

jeryyy

#25 Post autor: jeryyy »

Kolego annton jak na moje piękne oko to na 99procent czujnik położenia wału korbowego który znajduje się z przodu silnika od spodu są dwa czujniki w misce olejowej a nad nimi już w bloku ten co nas interesuje.Czujniczek przykręcony jedną śrubką z 30 centymetrowym kabelkiem.Koszt sto parę zł, wymiana bardzo prosta.pozdrawiam.

annton

#26 Post autor: annton »

ide w tym kierunku - bo też mi się tak zdaje - oby tak było

jeryyy

#27 Post autor: jeryyy »

Zapomniałem dodać że przy usterce czujnika wału korbowego gdy silnik wchodzi w tryb awaryjny to spada obrotomierz . Nie wiem jak u Ciebie.Lepiej żeby tak było

annton

#28 Post autor: annton »

jeryyy pisze:Zapomniałem dodać że przy usterce czujnika wału korbowego gdy silnik wchodzi w tryb awaryjny to spada obrotomierz . Nie wiem jak u Ciebie.Lepiej żeby tak było
dokładnie tak jest i komputer nie wskazuje ilości momentowego spalania -

annton

#29 Post autor: annton »

no i wszystko jasne - wymieniłem (sam) czujnik położenia wału 120 zł autko cyka jak cykada ........mam ochotę zadzwonić i powiedzieć kilka "ciepłych" słów mechanikom którzy już mi pompę chcieli regenerować za 4 tysiaki ............ mobile dzięki wielkie za wskazówki :piwo:

troll

#30 Post autor: troll »

mam zafire z 99 r silnik 1.6 zaczęła palić więcej benzyny i gazu gaz jest dobrej klasy z górnej półki na komputerze nic nie pokazuje ale trochę faluje na niskich obrotach wcześniej palił ok 10 litrów gazu a teraz 12 litrów podpowiedżcie mi co może sie dziać bo ogółnie jestem z niej zadowolony

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”