Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wojti pisze: ↑19 kwie 2019, 22:29
turbo regeneracja np w Perun ale jeśli uszczelniacze nie pomogą bo zależy ile masz na latane to pierścienie i remoncik
mam 213 000 i na pewno to uszczelniacze . turbo ok żadnych wypocin . A z racji że mam zamiar zmodyfikowania mapke to chciałbym mieć drugą głowice !!!!
Chyba za dużo google się oczytales. Do roboty min pierścienie, panweki, głowica i turbo a i tak się wszystko okaże po otwarciu silnika
ok ile czasu i kasy weźmie za remont mojej zośki,bo tu na kujawsko-pomorskim nikt mi się nie chce podjąć regeneracji ????? a sam nie mam warunków
Dodano po 1 minucie 21 sekundach:
kontak ze mną 6605888554
no i teraz zdziczałem dziś minoł 2 dzień jak nie dymi a oleju jest prawie max na bagnecie ? . Zamiaruje wymienić olej ma zalany 5W30 GM taki miała po serwisie zeszłego roku- może być ? .Muszę wymienić uszczelkę pod kolektorem wydechowym jakieś sugestie ? .
Wojti pisze: ↑19 kwie 2019, 22:29
turbo regeneracja np w Perun ale jeśli uszczelniacze nie pomogą bo zależy ile masz na latane to pierścienie i remoncik
mam 213 000 i na pewno to uszczelniacze . turbo ok żadnych wypocin . A z racji że mam zamiar zmodyfikowania mapke to chciałbym mieć drugą głowice !!!!
Chyba za dużo google się oczytales. Do roboty min pierścienie, panweki, głowica i turbo a i tak się wszystko okaże po otwarciu silnika
Na początku chcę podziękować za pomoc wszystkim za pomoc rozwiązaniu problemu z moją ZB . Tak jak pisałem prędzej -dymiła mi przy ruszaniu i niekiedy przy odpaleniu ,, okazało się że to tylko uszczelniacze na zaworach ,, . Po sprawdzeniu i naprawie silnika chyba pokuszę się na podniesienie mocy itp... . Jeszcze raz DIĘKUJE za pomoc !!!!!!!!.