Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Opel Zafira 2.0di takim modelem się poruszam a problem jest następujący.Auto w mieście zachowuje się normalnie,na trasie na ''płaskim'' i z ''góry'' ok(przy około 120-130km/h) ale jak zaczyna się nawet lekkie wzniesienie to zaczyna co kilka sekund ''przerywać'' coś ala jakby się przytykało.
Ale na 100% jest to tak, że silnik się dławi, nie tak, że silnik chodzi normalnie, ale moc ucieka? Chodzi mi o to, czy w momentach o których wspominasz silnik jak by nie dostawał paliwa, czy chodzi normalnie, ale samochód nie ciągnie?
Możliwe że za szybko jedziesz, Nie wiem jak to jest w 2.0 Di ale w 2.2 dti mam korektor Ssący popsuty i zośka ma takie wahania mocy, jak by ją coś hamowało. Ale najlepiej pojedz do mechanika powiedz co się dzieje, kompa niech podłączy i zobaczy co jest nie tak.
Fajne są argumenty typu "za szybko jedziesz". Auto to auto, ma jeździć tak jak się mu każe. Ja myślę że masz zapowietrzony układ... Oczywiście nie jedziesz na rezerwie?
No tak myśle że zapowietrzony pod gore czyli silnik wyżej bak niżej powietrze sie odkłada w najwyższym miejscu tak wynika z twego opisu.W aucie niema urządzeń do sterowania silnika co by miały coś wspólnego z poziomowaniem przepływu paliwa ale bombelki powietrza działają jak poziomica a mogą być zasysane z baku jak mało paliwa, lub dużo wody w filtrze paliwa,należało by odwodnić.
Panowie, jak się nazywa ta rzecz która idzie do turbiny z głowicy?jak odkrecam korek wlewu oleju przy zapalonym silniku i poloze tylko korek na wlew to go podbija a powinien normalnie lezec,cos niedroznego ....
Ta rurka to jest odpowietrzenie skrzyni korbowej,jak masz ją niedrożną to mogą być takie objawy,zależy jeszcze jak bardzo podskakuje,u mnie też to robi lekko.Rurkę sprawdź,niedrożna może uszkodzić simmeringi w silniku na skutek wzrostu ciśnienia..