Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nie zwracaj uwagi na czas palenia się kontrolki ja sprawdzałem u siebie i kontrolka gasła po 3 sekundach a napięcie do świec dochodzi przez 13 sekund. Przetestuj to i odczekaj jeszcze po zgaśnięciu kontrolki
Wczoraj odebrałem swoją Zośkę od majstra wymienił świece no i na razie jest ok pali od pierwszego strzała. Zobaczę jeszcze jak spadnie temperatura, mam nadzieję ze będzie ok.
TUX pisze:na szczęście tych danych autko mi nie prezentuje
wg wyliczen spalanie w normie
Właśnie mi chodzi o wskazania MID-a. Może ktoś się wypowie kto ma tego chipa i MID-a na pokładzie.
Ja mam zainstalowany jakiś przekaźnik Mercedesa który powoduje oszukanie wskazań czujnika temperatury (tak twierdzi elektryk od Techa) i to jest powodem zawyżonych wskazań MID-a
Mam założonego hipa ponad rok i jest ok , zależy jaki masz, ja mam z czterema kabelkami +,- i dwa takiego samego koloru u mnie nioebieskie. Montujesz to tak przecinasz jeden kabelek od czujki temperatury obojętnie jaki i wpinasz te niebieskie w obwód , - do masy, a + wpiołem pod kostke w filtrze paliwa tam jest napięcie po włączeniu stacyjki powodzenia.
nie potrzeba zadnego chipa - jesli masz swiece zarowe ok, paliwo nie cofa sie do baku i akumulator wyciska conajmniej 200A (najmniejszy 72Ah) na rozruchu - to przy pierwszym odpalaniu poczekaj az zniknie kontrolka grzania swiec, napis insp na obrotomierzu i policz do 5 odpali na strzala