prędkość 150 i finito

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
beata

prędkość 150 i finito

#1 Post autor: beata »

Witam.Przestudiowałam większość tematów ale nic nie znalazłam dlatego muszę Was spytać.Mój świeży nabytek dociągnął tylko do 150km/h i dalej nie miał zamiaru.ZA 2.0 DTH 101 koni.Poza tym przy tych 150-u miałam odczucie że się delikatnie dławi .Na postoju jak przegazuje to obroty dochodzą tylko do 5 tys.Ze względu na moje amatorstwo w Zafirkach podpowiedzcie co sprawdzić,przeczyścić etc.I czy one wszystkie tak klekoczą jak są zimne? :mysli:

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2370
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#2 Post autor: Lorry »

Klekot jak zimne to normalne w każdym dieslu ;) No może poza najnowszymi konstrukcjami z najwyższej półki jak BMW czy Mercedes...

A błędów żadnych nie wywala? Zacząłbym od przyjrzenia się EGRowi...

Ile obrotów masz przy tych 150?

Nie kręć zimnego silnika na wysokich obrotach bo zarżniesz turbo...

beata

#3 Post autor: beata »

Podpinany był pod komputer zaraz po zakupie i wszystko jest ok.i teraz też w porządku a na obroty przy 150 spojrze drugim razem.O tym egr naczytałam się tu sporo i pewnie trzeba go przejrzeć a o przegazowywanie zimnego silnika proszę mnie nie posądzać bo się obraże ;) Ja wiem że mój temat jest zbyt ogólny chciałabym tylko aby mi autko trochę posłużyło a z tego co widać po silniku to nikt go w długim czasie nie dotykał więc musowo go przejrzeć

Awatar użytkownika
rzadki
Zafiromaniak
Posty: 787
Rejestracja: 06 sty 2009, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk
Model:

#4 Post autor: rzadki »

no i standardowo - jak filtr powietrza? może jest do wymiany? ja swoim DTH jechałem max 165km/h i odpuściłem, ale jeszcze by trochę poleciał
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. ;)
Obrazek

beata

#5 Post autor: beata »

Filr powietrza dziś został zakupiony i przed chwilą założony także przetestuję autko a skoro Tobie poleciał 165 to widocznie tak musi być.Dzięki :D

darkp1

#6 Post autor: darkp1 »

Vmax silnika 2.0 DTH w Zafirach z tego co pamiętam to 182km/h ;)

beata

#7 Post autor: beata »

No to chyba nie jest tak źle ,muszę tylko poszukać dłuższego pasa startowego w mojej okolicy

M@rio

#8 Post autor: M@rio »

No to chyba nie jest tak źle ,muszę tylko poszukać dłuższego pasa startowego w mojej okolicy
sądzę że jadąc 4 grudnia na spot do Świecia coś by się znalazło w sensie jakiś długi prosty odcinek drogi ;)

Anony Mous

#9 Post autor: Anony Mous »

rzadki pisze: ja swoim DTH jechałem max 165km/h i odpuściłem, ale jeszcze by trochę poleciał
ja swoim DTI leciałem 170 i powiem że jeszcze by poszedł :piwo:

beata

#10 Post autor: beata »

Dzięki wszystkim a o spocie pomyślimy .Pozdrawiam

robikate

#11 Post autor: robikate »

proponowałbym przedmychać podciśnienia gdyż moga byc lekko zanieczyszczone olejem przy przedmuchiwaniu należy zwracać na przepływ żeby nie uszkodzić podciśnienia przewody też przedmuchaj zaczynając od strony vacu-pompymoja zosia latała do 170 a po wywaleniu katalizatora nie całe 190 :)

pająk210584

#12 Post autor: pająk210584 »

powymieniaj sobie filtry to powinno pomóc ja moją zosią poleciałem 175km/h przy laczkach 235/40/17 cali .
w książce jest napisane servisowej zę v-max to 175km/h przy 2.0 dti

soczewa

#13 Post autor: soczewa »

Ja lecac na wakacje S3 kolo Szczecina polecialem 171-173 km\h a obroty byly 4200 i to byl max. Jechalismy we 4 osoby. Znajomi fachowcy od opla mowili ze jeszcze powinna cos z siebie wykszesic ale ze mam juz od dluzszego czasu problemy z podcisnieniem to moze i dlatego. Dzisiaj zamowilem nowy EGR bo ten co mam strasznie wali mi olejem na chlodnice i chcac go rozebrac troche połamałem pokrywe. Sprawdzimy zobaczymy.

kubik_CDTi

#14 Post autor: kubik_CDTi »

Maszyna ewidentnie zamulona.Odmulić i tyle :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”