Brak mocy - 2.0 DTI - 2,2 DTI - diagnoza usterek, błędów
Moderator: Sebu$
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
gonzo1422, Twój mechanior planuje z Ciebie zedrzeć skórę, EGR do Twojej fury rzeczywiście nie jest tani, ale koszt można znacząco obniżyć dając go do regeneracji, np. firma z Brzegu robi to za 385,0 zł + koszt przesyłki, nowy EGR oryginał Wahler można kupić za ok. 1100,0 zł. Wymianę z powodzeniem można zrobić we własnym zakresie.
I jeszcze jedno Twój problem nie jest odosobniony - na forum jest już bardzo dużo na ten temat.
I jeszcze jedno Twój problem nie jest odosobniony - na forum jest już bardzo dużo na ten temat.
Witam
Nastały temperatury minusowe i mam pewien dylemat związany z Zosią. W związku z tym, że to mój pierwszy diesel i mam nadzieję, że nie ostatni nie mam zabardzo pojęcia czy to normalne, że po nocy czy dłuższym kilkugodzinnym postoju na dworze przy temperaturze minusowej po odpaleniu brakuje mu mocy. Poprostu nie może się zebrać. Jest strasznie "mułowaty" dopóki "nie przeczołga się" kilkuset metrów. Później już jedzie normalnie.
Pozdrawiam
Nastały temperatury minusowe i mam pewien dylemat związany z Zosią. W związku z tym, że to mój pierwszy diesel i mam nadzieję, że nie ostatni nie mam zabardzo pojęcia czy to normalne, że po nocy czy dłuższym kilkugodzinnym postoju na dworze przy temperaturze minusowej po odpaleniu brakuje mu mocy. Poprostu nie może się zebrać. Jest strasznie "mułowaty" dopóki "nie przeczołga się" kilkuset metrów. Później już jedzie normalnie.
Pozdrawiam
Witam,
co to może być , silnik po przekroczeniu 1500 obrotów traci moc i szarpie jakbym puszczał i dodawał gazu dodatkowym efektem jes wyrazny zapach spalin jakbym palił naftę,
co to może być , silnik po przekroczeniu 1500 obrotów traci moc i szarpie jakbym puszczał i dodawał gazu dodatkowym efektem jes wyrazny zapach spalin jakbym palił naftę,
sprawdziłem comem kompa i żadnych błędów , gdy obroty osiagaja wartosc 1500 obr/min wartosc Mass Air Flow Sensor skaka w zakresie 300-400 po czym po kilku sekundach stabilizuje się przy okazji smród jakbym palił benzyne ekstrakcyjną , co to może być ,
[ Dodano: Pią Gru 17, 2010 18:31 ]
dodatkowo do wyżej opisanego mojego problemu pojawiły się błędy na kompie po przekroczeniu prędkości 120 km/h kody błędów to p0105 i p1100 co one oznaczają
[ Dodano: Pią Gru 17, 2010 18:31 ]
dodatkowo do wyżej opisanego mojego problemu pojawiły się błędy na kompie po przekroczeniu prędkości 120 km/h kody błędów to p0105 i p1100 co one oznaczają