Kody błędów
Moderator: Mariusz
witam, dzisiaj pod czas jazdy najpierw pokazało mi komunikat niski stan płynu chłodzącego- poziom jest sprawdzony i jest w normie- po skasowaniu wyskoczył mi samochód z kluczykiem po wy pedałowaniu pokazało błąd 190158 czy to coś poważnego? bo po ponownym uruchomieniu autko z kluczykiem już się nie pojawiło. Co robić, co to za błąd bo sprawdzałem ale nic mi te oznaczenia nie mówią proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 22:33 przez Anony Mous, łącznie zmieniany 1 raz.
niby niski poziom płynu to bolączka ZB...trzeba nalać ponad stan i będzie okmarian329 pisze:witam, dzisiaj pod czas jazdy najpierw pokazało mi komunikat niski stan płynu chłodzącego- poziom jest sprawdzony i jest w normie- po skasowaniu wyskoczył mi samochód z kluczykiem po wy pedałowaniu pokazało błąd 190158 czy to coś poważnego? bo po ponownym uruchomieniu autko z kluczykiem już się nie pojawiło. Co robić, co to za błąd bo sprawdzałem ale nic mi te oznaczenia nie mówią proszę o pomoc.
natomiast ten bład to czujnik ciśninień...czyli nie wesoło....skasuj...jeśli znów wyskoczy...jak najszybciej go wymień...niestety pare stówek w plecy...albo wycinka
polukajcie tez przewody igelitowe miedzy czujnikiem przy filtrze paliwa a rurką metalową idącą w tunelu środkowym. Ja tam właśnie mialem pękniecie.
reszta jak Lorry opisał jest tu
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... ght=190158
reszta jak Lorry opisał jest tu
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... ght=190158
Witam czy ktos orientuje sie odnosnie tego błędu:
P0134 - Obieg prądowy czujnika O2, zwolniona reakcja (Rząd 1, Czujnik 1)
(5E) - Nie występuje
dodam że wyskoczył wczoraj po 8-miu godzinach stania na mrozie (po pracy) błąd skasowałem. Rano w garażu było wszystko ok. a po pracy znowu powtórka szybkie sprawdzenie Op-comem i błąd ten sam (chyba nie lubi mrozu)
mam dosyć blisko do pracy 4 km - może ma to coś wspólnego ?
Takie coś znalazłem na Opel 24
P0134 - Obwód czujnika O2- poza wymaganym zakresem (rząd 1, czujnik 1)
(00) - Nie występuje
134 wiadomo jak nie przepala wszystkiego to i wykrywa o2 w wydychanym powietrzu
po nagrzaniu silnika do temp ok 60st w układzie chłodzenia działa ok.
pozdrawiam
Cezary S.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł
P0134 - Obieg prądowy czujnika O2, zwolniona reakcja (Rząd 1, Czujnik 1)
(5E) - Nie występuje
dodam że wyskoczył wczoraj po 8-miu godzinach stania na mrozie (po pracy) błąd skasowałem. Rano w garażu było wszystko ok. a po pracy znowu powtórka szybkie sprawdzenie Op-comem i błąd ten sam (chyba nie lubi mrozu)
mam dosyć blisko do pracy 4 km - może ma to coś wspólnego ?
Takie coś znalazłem na Opel 24
P0134 - Obwód czujnika O2- poza wymaganym zakresem (rząd 1, czujnik 1)
(00) - Nie występuje
134 wiadomo jak nie przepala wszystkiego to i wykrywa o2 w wydychanym powietrzu
po nagrzaniu silnika do temp ok 60st w układzie chłodzenia działa ok.
pozdrawiam
Cezary S.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2370
- Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
- Imię: Grisza
- Lokalizacja: KR/WF
- Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
- Model: ZBZAAF
- Oznaczenie silnika: Z22yh20LET
Ja powiem tak:
W tamtą zimę jak bawiłem się w jazdy na krótkich odcinkach to mi wywalało błąd mówiący o złej mieszance... Tak mam czasem i teraz. Ale to tylko takie kręcenie się ze 2-3km wokół komina i też nie zawsze... Ale po trasie czy coś nigdy !
Moją metodą było rozprawienie się z nagarem: dodatek STP do benzyny i trasa 50km (przy okazji) ale olej spalanie, tam gdzie byś mial na lajcie 6 trzymaj 4, tak żeby miała możliwie długo wyższe obroty typu 3,5 i więcej, ale stabilnie i pod obciążeniem... Od czasu tego zabiegu prolemów z byczkiem praktycznie brak
W tamtą zimę jak bawiłem się w jazdy na krótkich odcinkach to mi wywalało błąd mówiący o złej mieszance... Tak mam czasem i teraz. Ale to tylko takie kręcenie się ze 2-3km wokół komina i też nie zawsze... Ale po trasie czy coś nigdy !
Moją metodą było rozprawienie się z nagarem: dodatek STP do benzyny i trasa 50km (przy okazji) ale olej spalanie, tam gdzie byś mial na lajcie 6 trzymaj 4, tak żeby miała możliwie długo wyższe obroty typu 3,5 i więcej, ale stabilnie i pod obciążeniem... Od czasu tego zabiegu prolemów z byczkiem praktycznie brak
panowie dzisiaj wyskoczył mi błąd jak w tytule i jak dobrze odczytuję jest to błąd P 1125, tylko nie wiem co oznacza jeden z forumowiczów zamieścił opis po angielsku i oznacza ,,P1125 Throttle position sensor intermittent" a z angola jestem słaby więc proszę o pomoc. Próbowałem na własną rękę przetłumaczyć translatorem angielskiego ale jakieś brednie wychodzą. Czekam na pomoc !!!!!!!
Sorry nie w tym dziale napisałem to ze zmęczenia i nieuwagi, proszę o przeniesienie do działu z silnikiem
Sorry nie w tym dziale napisałem to ze zmęczenia i nieuwagi, proszę o przeniesienie do działu z silnikiem
Witam.Wyrzuciło mi błąd 0380 po wypedałowaniu, jak sprawdzić czy są jeszcze jakieś inne błędy.Czy one jeśli jest ich więcej wyświetlają się jeden po drugim a może trzeba wypedałować wiele razy jeden po drugim.
Drugie pytanie: do błędu 0380 Uszkodz. świec żarowych, wyświetla się jeszcze Insp 0
co to może oznaczać? Pomóżcie.
Drugie pytanie: do błędu 0380 Uszkodz. świec żarowych, wyświetla się jeszcze Insp 0
co to może oznaczać? Pomóżcie.
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Błędy odczytać najlepiej przy pomocy jakiegoś urządzenia diagnostycznego.
Przy wypedałowaniu, jeśli jest ich więcej to wyświetlają się kolejno.
Komunikat INSP 0 oznacza konieczność wymiany oleju - może mieć niewłaściwe parametry na skutek rozrzedzenia przez ON w związku z niedokończonymi wypalaniami DPF
Przy wypedałowaniu, jeśli jest ich więcej to wyświetlają się kolejno.
Komunikat INSP 0 oznacza konieczność wymiany oleju - może mieć niewłaściwe parametry na skutek rozrzedzenia przez ON w związku z niedokończonymi wypalaniami DPF