Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nic w przyrodzie samo z siebie się nie dzieje, komputer i skasować błąd/błędy, po skasowaniu ponownie zdiagnozować w celu sprawdzenia czy błąd nie wraca, jeśli się pojawi na nowo to będzie oznaczać, że usterka jest i trzeba coś z tym zrobić.
Problem w tym że olej wymieniałem miesiąc temu na mobile 5W30(wcześniej nie wiadomo jaki był lany) Od tego czasu wyświetla się Insp 0. Jeździłem tyko krótke trasy. Czy jest możliwe że olej tak szybko się rozrzedził? Czy może poprzedni właściciel (w Belgii) lał inny olej i dlatego po zalaniu 5 W30 jest Insp 0 ?
Po wymianie oleju należało wykasować inspekcję,czego prawdopodobnie nie zrobiłeś.Sprawdź stan oleju w silniku czy nie jest za wysoki.Jeśli wszystko będzie ok to skasuj inspekcję i jeździj dalej.
Dzisiaj podczas powrotu z pracy zapalił się check , odczytałem błędy (gaz hamulec) 1130 i 0420. Z wcześniejszych postów wynika, że może być coś nie tak z sondą... . Jeżeli to był jakiś chwilowy problem w związku z panującymi warunkami (poniżej -10 st C) to czy jest możliwość, że po kilku odpaleniach błąd sam się skasuje i kontrolka przestanie świecić
O ile dobrze pamiętam wyłącznik światła stop ma dwa styki,jeden do sterowania świateł a drugi do komputera,daje on sygnał na przykład do tempomatu ,może on coś niedomaga..
no to tak: rozrząd wymieniony cały (łącznie z górnymi kołami) koszt w serwisie to 3k
i żeby za dobrze nie było mam teraz coś takiego:
ECN 030304 i ECN 170000 co to i czego się spodziewać? zapłon? skrzynia?
objawy: samochodzik z kluczem, lampka od abs, eps, ciśnienia w oponach na żółto, ponad to manual w ogóle przestał działać, automat działa tylko 1 bieg 2 bieg i R. jakieś pomysły?