Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Przewody hamulcowe, 2 sztuki z tego co wiem są w dodatkowym oplocie, niestety nie mam zdjęć tylko gdzieś na jakimś forum widziałem, ale 100% dowodem na obecność w ZB
systemu ESP i TC, bo to w Zafirce 2w1, jest owa żółta trójkątna kontrolka.
Moim zdaniem jak jest i działa w opisany wyżej sposób to nie trzeba zaglądać pod maskę.
Po pierwsze - przewody w oplocie. Normalnie mają ok. 6mm średnicy. Przy ESP jest oplot i ok. 10mm średnicy. Jeśli ktoś z Was ma fabrycznie zamontowany hak, to wtedy ESP bankowo jest (taki wymóg producenta - w razie utraty stabilności przyczepy ostro hamować, by przyczepa wytrąciła tył samochodu z toru jazdy, a resztą powinien zająć się ESP)
Wywalenie bezpiecznika od ABSu i TC odpina też wspomaganie.
W OPC nie ma wyłącznika TC czy ABS więc dorobiłem go wcinając się przy elektronice ABSu w kabel czarny pozycja nr 15 tym samym zapalają sie kontrolki ABS i TC i całość nie działa ale mam wspomaganie. Jedyny minus ze nie działa licznik prędkości.
No i znowu u mnie sie pojawił problem z TC ABS i prędkościomierzem
Tym razem błąd C0035 - Otwarty obwód sensora koła przednie lewe
Co za szczęście
Przewody które wcześniej lutowałem są całe wszystko wygląda OK. Co robić?
H,Łajszczak pisze:Przewody lutowane miałeś na części która pracuje z zawieszeniem,przewód lutowany nie jest elastyczny i może przy lucie sie przerwał..??
Przewody się przetarły tym razem w dwóch miejscach ale nie w tym co było lutowane. Stwierdziłem że ten przewód juz trochę się zmęczył i wymieniłem go praktycznie na całej długości, tym samym zaciekawiła mnie jedna rzecz obok tego czujnika ABS TC i wskazówki od prędkośći jest zamocowany takjakby drugi czujnik ale jest nie wykorzystany, czy to może być do ASP ? Poniżej fotka
Super dzięki za info, czyli mogę sobie tutaj taki czujnik domontować, czy trzeba coś dogrywać do kompa żeby ten czujnik działał ? Jak ja będe to widział, skąd będę wiedział że klocki są już kiepskie skoro mam najuboższą wersję wyświetlacza - czyli RDS dla radia data temperatura ??
Albo wymiana TID na MID załatwi problem, Choćby ten jeden przykład z niewykorzystaną złączką może świadczyć, że również do innych czujników jest już fabryczna instalacja, co by znacznie ułatwiło taką wymianę
W Astrze miałem TID a sygnalizacja końca klocków działała w ten sposób że jak wciskałem hamulec to zapalała mi się lampka recznego.Może w Zośkach też coś takiego jest możliwe.??