Problemy związane z użytkowaniem EGR
Moderator: Sebu$
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2531
- Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
- Imię: Henryk
- Lokalizacja: Raszyn
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Musi być w środku jakaś częśc która blokuje pozycję krańcową dzwigienki,nie rozbierałem tego jeszcze to ciężko mi coś powiedzieć na temat jego budowy..Mój znajomy kiedyś tam kupował regenerowany ,coś ok 380 zł
Naprawa Zaworów EGR
Inż. Konrad Szymański
ul. Kasztanowa 25, 49-304 Brzeg
Tel.: 0609 203 731, 0609 203 730, 077 411 22
Naprawa Zaworów EGR
Inż. Konrad Szymański
ul. Kasztanowa 25, 49-304 Brzeg
Tel.: 0609 203 731, 0609 203 730, 077 411 22
witam.lamka z kluczykiem ot i cały problem.mam zapytanie czy przy awarii alternatora też powinna się zapalić nasza sławna czy nie,od ładowania nie zapalała się.kiedy slawna zapalała się to na kompie wyskakiwał błąd związany z powietrzem dolotowym,czy jakoś tak,mech stwierdził że to kolektor ssący-przepustnice,aha...jeszcze przestał chodzić obrotomierz no i ZA przechodziła w tryb awaryjny,a co do tego obrotomierza to błąd wskazał na czujnik obr wału.kupiłem kolektor ssący i nowy czujnik a tu surrprais-obrotomierz chodzi a zośka śmiga jak laleczka ale za to nie ładuje i kiszka.co to może znaczyć,proszę o pomoc wielkie głowy,pliiiisssss. pozdrowionka
czy ktoś się orientuje gdzie można dostać plastikową obudowę EGR-u, ten element który zasłania ten półksiężyc z rolką??? Kiedyś ją ściągnąłem i chyba źle założyłem, bo gdzieś mi spadła. Teraz muszę, co jakiś czas używać WD, bo EGR jest w takim miejscu, że ciągle pada na niego strumień powietrza i się przycina.
Ja odpiąłem przewód idący do zaworu na kolektorze ssącym ( przewody na elektrozaworze zostają) i dmuchałem i zaciągałem powietrze przez wężyk Zero błędu i elektrozaworek śmiga musiał być zapchany chyba
Może Tobie też pomoże taka opcja
Zabieg nie jest smaczny ale kosztuje tylko 5-10 minut Bo to slychać jak ten elektrozawór tam chodzi
Może Tobie też pomoże taka opcja
Zabieg nie jest smaczny ale kosztuje tylko 5-10 minut Bo to slychać jak ten elektrozawór tam chodzi
Panowie a ja wywaliłem EGR z kolektora ssącego, wcześniej wyczyściłem oryginał, przedmuchałem wszystkie wężyki od elektrozaworów i teraz mam na kolektorze blasze z przyspawanym trzpieniem na kol. ssącym na stałe ale trzeba było jeszcze oszukać komputer, bo ten trzpień sie ruszać góra - dól, więc znalazłem mu miejsce za zbiornikiem cieczy chłodzącej podłączyłem do elektrozaworu i od miecha nie widziałem "autka z kluczykiem" Tak to wygląda
http://lh6.ggpht.com/_pEIqFZVIspw/TTCl1 ... G_0210.jpg
Pooozdro
http://lh6.ggpht.com/_pEIqFZVIspw/TTCl1 ... G_0210.jpg
Pooozdro
No właśnie racja,bo w sprawnym czujniku,powinny pokazać się nieprawidłowe dane.Dziadek13 pisze:A co zrobiłeś z czujnikiem doładowania w kolektorze ssącym który współpracuje z czujnikiem barometrycznym i daje impulsy do otwarcia i zamknięcia EGR co by upuszczał ciśniemie w dolocie.
A może wystarczyło tylko wymienić czujnik map?