a ja sie z toba zgadzam. chcialem jedynie uscislic, bo zdarzaja sie przypadki ze ludzie raportuja wypalanie przy "zimnym" jeszcze silniku...tycik pisze:Ja mówię.
Zresztą wielokrotnie przy opisie faktu wypalania DPF forumowicze odnosili się to temp. płynu chłodzącego (silnika) widoczną w test mode. Sam autor powyższego:
to chyba nie bedzie az tak trudnetycik pisze:Konia z rzędem temu, kto zmierzy temperaturę wydechu...a dokładnie filtra DPF...w czasie wypalania.
a tak powaznie ponoc jest czujnik temp w wydechu wiec powinno sie jakos dac odczytac. po drugie wiadomo jaka jest temp spalania sadzy w takich warunkach wiec nie trzeba nawet zgadywac. wybaczcie ale nie pamietam teraz, a nie chce podawac falszywych wartosci.
oczywiscie, i jest to sluszne przyblizenie, acz tylko przyblizenie. przede wszystkim dlatego ze kazdy operuje pojeciem temp. silnika i ze latwo ja odczytac.Także TIS posługuje się temperaturę płynu chłodzącego, jest gdzieś na forum przytoczone przez Marki.
i ja mialem podobnie, acz wiedzialem ze sie wypalanie niedlugo zacznie (krotkie odcinki, zimny silnik). wyjechalem na autostrade (oczywiscie po nocy, do autostrady mam doslownie pare km), depnalem zeby sie wlaczyc a tu uberaschungstapaw pisze:Witam.Mi też się wydaje że temperatura nie ma większego wpływu na włączenie się wypalania.U mnie podczas letniego,porannego wyjazdu na ryby,komputer zainicjował wypalanie po przejechaniu dosłownie 300 m.Tak więc coś w tym chyba jest.Pozdrawiam