Kody błędów

Posty na tematy techniczne, które nie pasują do żadnego innego działu technicznego, np. HowTo, porady wykonane przez użytkowników.

Moderator: Mariusz

Wiadomość
Autor
kicaj

#286 Post autor: kicaj »

radmar1702, uff juz tyle o tym pisano, zapewne dokladniejszy opis bledu, ale co dokladnie to nikt jeszcze nie wyczail.

Anony Mous

#287 Post autor: Anony Mous »

radmar1702 pisze:Witam Mam pytanie powtarzaja mi sie dwa blędy w ECU silnika P0703-57 i P0703-04 zasadnicze pytanie co sam bład oznacza to juz wiem tylko pytanie te ostatnie cyfry 57 i 04 czego sie dokładnie tyczą
według mojej wiedzy, ostatnie dwie cyfry precyzują dokładnie błąd...i u nas chyba nikt nie ma wiedzy co dokładnie znaczą. Np jest jakiś błąd który oznacza za wysokie lub za niskie napięcie w danym obwodzie. Te ostatnie dwie cyfry właśnie precyzują czy za niskie czy za wysokie.

Awatar użytkownika
radmar1702
Bywalec
Posty: 159
Rejestracja: 14 maja 2010, 10:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Model:

#288 Post autor: radmar1702 »

aha no spoko dzięki za pomoc. Bo zalerzało mi by mi dokładnie pokazały gdzie i jaki ten bład jest a nie ogólnikowo.

kicaj

#289 Post autor: kicaj »

to zostaje w takim wypadku tylko podpiecie pod komputer

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#290 Post autor: MieHor »

Kiedyś przy okazji diagnozowania poprzedniej VB w ASO - oczywiście przy pomocy serwisowego Tech2 - diagnosta w celu dokładnej interpretacji znaczenia błędu, czyli określenia gdzie i czego dokładnie wykryty błąd dotyczył korzystał z komputera stacjonarnego, na którym przy pomocy jakiejś aplikacji GM po wprowadzeniu kodu błędu otrzymywał na ekranie dokładne miejsce usterki

Awatar użytkownika
radmar1702
Bywalec
Posty: 159
Rejestracja: 14 maja 2010, 10:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Model:

#291 Post autor: radmar1702 »

Witam ponownie! Wczoraj jechałem i auto nagle zgasło i nie dało się odpalić oto kody błedów jakie sie wyświetliły: P0243-02 P0400-02 P2147-0F P2150-0F P0268-OF P0272-OF P1125-08 P0628-02 Pomocy Zosia nie odpala lecz rozrusznik kręci ale auto zero chęci by zaskoczyło:( Autko stoi i jestem teraz uziemiony.

Anony Mous

#292 Post autor: Anony Mous »

P0243 Turbocharger Wastegate Solenoid A Malfunction

P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction

P2147 Fuel Injector Group “A” Supply Voltage Circuit Low

P2150 Fuel Injector Group “B” Supply Voltage Circuit Low

P0268 Cylinder 3 Injector Circuit High

P0272 Cylinder 4 Contribution/Balance Fault

P1125 Throttle position sensor intermittent

P0628 Fuel Pump A Control Circuit Low

Awatar użytkownika
marko
Przeglądacz
Posty: 69
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:20
Imię: MAREK
Lokalizacja: kraków
Auto: Opel Zafira C Automat
Model: ZC
Oznaczenie silnika: A20DTH
Gender:
Kontakt:

#293 Post autor: marko »

znalazłem takie odpowiedniki po polsku ;

P0243 czujnik ciśnienia doładowania,
P0400 nieprawidłowy sygnał zaworu EGR,
P0268 wtryskiwacz cylindra 3-zwarcie do plusa,
P0272 nieprawidłowe działanie cylindra 4.

pozostałych nie mam po polsku
Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 13:32 przez marko, łącznie zmieniany 1 raz.
Marko

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#294 Post autor: MieHor »

P0243 Boost Pressure Valve High Voltage C-016
P0243 Boost Pressure Valve Low Voltage B-021
P0243 Boost Pressure Valve Circuit Open B-021
P0243 Boost Pressure Valve Powerstage High Temperature C-016

P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - wysokie napięcie C-22
P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - niskie napięcie C-22
P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - przerwany obwód C-22
P0243 Zawór ogran. ciśnienie doładowania Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-22

P0268 Cylinder 3 Injector Circuit High C-025

P0268 Wtryskiwacz cylindra 3 - wysoki sygnał

P0272 Cylinder 4 Contribution/Balance Fault

P0272 Cylinder 4 - błąd udziału /zrównoważenia
P0272    Nieprawidłowe działanie cylindra 4

P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit High Voltage C-017
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit Low Voltage B-023
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit Open B-023
P0400 Exhaust Gas Recirculation Valve Powerstage High Temperature C-017
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected B-044
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected B-036

P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie C-03
P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie C-19
P0400 Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie C-19
P0400 Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie C-19
P0400 Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego C-19
P0400 Rozpoznany zbytni przepływ recyrkulacji gazu wydechowego B-35
P0400 Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego B-35
P0400 Zawór recyrkulacji spalin - usterka C-20
P0400 Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe C-20
P0400 Zawór recyrkulacji spalin Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-19

P0628 - Fuel Pump Relay Control Circuit Low Voltage

P1125 Throttle Actuator Supply Voltage Low Voltage C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Circuit Malfunction C-019
P1125 Throttle Actuator Malfunction C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Signal Range/Performance C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Powerstage High Temperature C-019

P1125 Za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania C-17
P1125 Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania C-17
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18

P2147 Injector 1 or 4 Short Circuit C-027
P2147 Injector 1 or 4 Malfunction C-027

P2150 Injector 2 or 3 Short Circuit C-027
P2150 Injector 2 or 3 Malfunction C-027

Awatar użytkownika
radmar1702
Bywalec
Posty: 159
Rejestracja: 14 maja 2010, 10:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Model:

#295 Post autor: radmar1702 »

dzięki panowie za pomoc ale co może być przyczyna i gdzie szukać... Chce zaznaczyć że dzień wcześniej wymieniałem egr na nowy

nikilaudapl

#296 Post autor: nikilaudapl »

Domel37 pisze:Dzisiaj po podłączeniu do kompa wyszły mi następujące błędy
P1540
P1811
P0381
P0703
czy wie ktoś co oznaczają bo nigdzie nie moglem się doszukać pierwszych dwóch a dwa ostatnie maja różne tłumaczenia

Ja miałem Zafira 2.0 DTI 2003r
"P1540 - błąd w klimie
P1811 - błąd kontrola momentu obwodowego
P0381 - wadliwa lampka świecy żarowej
C0241 ma znaczyć, że serwo do wymiany lub sterownik od wspomagania kierownicy,
a najczęściej słaba masa wspomagania kier. lub aku do wymiany"


Z tego co mówił mi mechanik kasując "stare błędy" występują one często przy rozładowanym prawie do końca akumulatorze - jak ledwo kręci i nie daje rady ...
Trzeba go było naładować, skasować błędy i po sprawie. Mogą te błędy wystąpić razem też przy padniętym akumulatorze i wtedy wymiana i kasowanie błędów
Ostatnio zmieniony 26 sty 2011, 21:08 przez nikilaudapl, łącznie zmieniany 1 raz.

AndrzejS

#297 Post autor: AndrzejS »

Może ktoś rozszyfrować błąd 1555 ( tylko po polsku)?

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#298 Post autor: MieHor »

P1555 - Electronic Variable Orifice Output

P1555 EVO - elektronicznie sterowana kryza - błąd czujnika przepustnicy

norbert_p

#299 Post autor: norbert_p »

Jaki kod identyfikuje uszkodzoną świecę żarową w ZB?

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#300 Post autor: MieHor »

Nie ma kodu, który by w sposób jednoznaczny wskazywał na świecę żarową, jest natomiast cały szereg kodów które wskazują na usterki związane z obwodami żarzenia, podgrzewania świec, podstawowy to P0380

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna technika”