Kody błędów
Moderator: Mariusz
według mojej wiedzy, ostatnie dwie cyfry precyzują dokładnie błąd...i u nas chyba nikt nie ma wiedzy co dokładnie znaczą. Np jest jakiś błąd który oznacza za wysokie lub za niskie napięcie w danym obwodzie. Te ostatnie dwie cyfry właśnie precyzują czy za niskie czy za wysokie.radmar1702 pisze:Witam Mam pytanie powtarzaja mi sie dwa blędy w ECU silnika P0703-57 i P0703-04 zasadnicze pytanie co sam bład oznacza to juz wiem tylko pytanie te ostatnie cyfry 57 i 04 czego sie dokładnie tyczą
- radmar1702
- Bywalec
- Posty: 159
- Rejestracja: 14 maja 2010, 10:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Model:
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Kiedyś przy okazji diagnozowania poprzedniej VB w ASO - oczywiście przy pomocy serwisowego Tech2 - diagnosta w celu dokładnej interpretacji znaczenia błędu, czyli określenia gdzie i czego dokładnie wykryty błąd dotyczył korzystał z komputera stacjonarnego, na którym przy pomocy jakiejś aplikacji GM po wprowadzeniu kodu błędu otrzymywał na ekranie dokładne miejsce usterki
- radmar1702
- Bywalec
- Posty: 159
- Rejestracja: 14 maja 2010, 10:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Model:
Witam ponownie! Wczoraj jechałem i auto nagle zgasło i nie dało się odpalić oto kody błedów jakie sie wyświetliły: P0243-02 P0400-02 P2147-0F P2150-0F P0268-OF P0272-OF P1125-08 P0628-02 Pomocy Zosia nie odpala lecz rozrusznik kręci ale auto zero chęci by zaskoczyło:( Autko stoi i jestem teraz uziemiony.
P0243 Turbocharger Wastegate Solenoid A Malfunction
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
P2147 Fuel Injector Group “A” Supply Voltage Circuit Low
P2150 Fuel Injector Group “B” Supply Voltage Circuit Low
P0268 Cylinder 3 Injector Circuit High
P0272 Cylinder 4 Contribution/Balance Fault
P1125 Throttle position sensor intermittent
P0628 Fuel Pump A Control Circuit Low
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
P2147 Fuel Injector Group “A” Supply Voltage Circuit Low
P2150 Fuel Injector Group “B” Supply Voltage Circuit Low
P0268 Cylinder 3 Injector Circuit High
P0272 Cylinder 4 Contribution/Balance Fault
P1125 Throttle position sensor intermittent
P0628 Fuel Pump A Control Circuit Low
- marko
- Przeglądacz
- Posty: 69
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:20
- Imię: MAREK
- Lokalizacja: kraków
- Auto: Opel Zafira C Automat
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20DTH
- Gender:
- Kontakt:
znalazłem takie odpowiedniki po polsku ;
P0243 czujnik ciśnienia doładowania,
P0400 nieprawidłowy sygnał zaworu EGR,
P0268 wtryskiwacz cylindra 3-zwarcie do plusa,
P0272 nieprawidłowe działanie cylindra 4.
pozostałych nie mam po polsku
P0243 czujnik ciśnienia doładowania,
P0400 nieprawidłowy sygnał zaworu EGR,
P0268 wtryskiwacz cylindra 3-zwarcie do plusa,
P0272 nieprawidłowe działanie cylindra 4.
pozostałych nie mam po polsku
Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 13:32 przez marko, łącznie zmieniany 1 raz.
Marko
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
P0243 Boost Pressure Valve High Voltage C-016
P0243 Boost Pressure Valve Low Voltage B-021
P0243 Boost Pressure Valve Circuit Open B-021
P0243 Boost Pressure Valve Powerstage High Temperature C-016
P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - wysokie napięcie C-22
P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - niskie napięcie C-22
P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - przerwany obwód C-22
P0243 Zawór ogran. ciśnienie doładowania Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-22
P0268 Cylinder 3 Injector Circuit High C-025
P0268 Wtryskiwacz cylindra 3 - wysoki sygnał
P0272 Cylinder 4 Contribution/Balance Fault
P0272 Cylinder 4 - błąd udziału /zrównoważenia
P0272 Nieprawidłowe działanie cylindra 4
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit High Voltage C-017
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit Low Voltage B-023
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit Open B-023
P0400 Exhaust Gas Recirculation Valve Powerstage High Temperature C-017
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected B-044
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected B-036
P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie C-03
P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie C-19
P0400 Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie C-19
P0400 Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie C-19
P0400 Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego C-19
P0400 Rozpoznany zbytni przepływ recyrkulacji gazu wydechowego B-35
P0400 Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego B-35
P0400 Zawór recyrkulacji spalin - usterka C-20
P0400 Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe C-20
P0400 Zawór recyrkulacji spalin Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-19
P0628 - Fuel Pump Relay Control Circuit Low Voltage
P1125 Throttle Actuator Supply Voltage Low Voltage C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Circuit Malfunction C-019
P1125 Throttle Actuator Malfunction C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Signal Range/Performance C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Powerstage High Temperature C-019
P1125 Za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania C-17
P1125 Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania C-17
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P2147 Injector 1 or 4 Short Circuit C-027
P2147 Injector 1 or 4 Malfunction C-027
P2150 Injector 2 or 3 Short Circuit C-027
P2150 Injector 2 or 3 Malfunction C-027
P0243 Boost Pressure Valve Low Voltage B-021
P0243 Boost Pressure Valve Circuit Open B-021
P0243 Boost Pressure Valve Powerstage High Temperature C-016
P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - wysokie napięcie C-22
P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - niskie napięcie C-22
P0243 Zawór ograniczający ciśnienie doładowania - przerwany obwód C-22
P0243 Zawór ogran. ciśnienie doładowania Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-22
P0268 Cylinder 3 Injector Circuit High C-025
P0268 Wtryskiwacz cylindra 3 - wysoki sygnał
P0272 Cylinder 4 Contribution/Balance Fault
P0272 Cylinder 4 - błąd udziału /zrównoważenia
P0272 Nieprawidłowe działanie cylindra 4
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit High Voltage C-017
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit Low Voltage B-023
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit Open B-023
P0400 Exhaust Gas Recirculation Valve Powerstage High Temperature C-017
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected B-044
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected B-036
P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie C-03
P0400 Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie C-19
P0400 Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie C-19
P0400 Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie C-19
P0400 Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego C-19
P0400 Rozpoznany zbytni przepływ recyrkulacji gazu wydechowego B-35
P0400 Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego B-35
P0400 Zawór recyrkulacji spalin - usterka C-20
P0400 Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe C-20
P0400 Zawór recyrkulacji spalin Stopień załączenia Temperatura za wysoka C-19
P0628 - Fuel Pump Relay Control Circuit Low Voltage
P1125 Throttle Actuator Supply Voltage Low Voltage C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Circuit Malfunction C-019
P1125 Throttle Actuator Malfunction C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Signal Range/Performance C-019
P1125 Throttle Actuator Feedback Powerstage High Temperature C-019
P1125 Za mocne wejście zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania C-17
P1125 Otwarty obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia ładowania C-17
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P2147 Injector 1 or 4 Short Circuit C-027
P2147 Injector 1 or 4 Malfunction C-027
P2150 Injector 2 or 3 Short Circuit C-027
P2150 Injector 2 or 3 Malfunction C-027
- radmar1702
- Bywalec
- Posty: 159
- Rejestracja: 14 maja 2010, 10:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Model:
Domel37 pisze:Dzisiaj po podłączeniu do kompa wyszły mi następujące błędy
P1540
P1811
P0381
P0703
czy wie ktoś co oznaczają bo nigdzie nie moglem się doszukać pierwszych dwóch a dwa ostatnie maja różne tłumaczenia
Ja miałem Zafira 2.0 DTI 2003r
"P1540 - błąd w klimie
P1811 - błąd kontrola momentu obwodowego
P0381 - wadliwa lampka świecy żarowej
C0241 ma znaczyć, że serwo do wymiany lub sterownik od wspomagania kierownicy,
a najczęściej słaba masa wspomagania kier. lub aku do wymiany"
Z tego co mówił mi mechanik kasując "stare błędy" występują one często przy rozładowanym prawie do końca akumulatorze - jak ledwo kręci i nie daje rady ...
Trzeba go było naładować, skasować błędy i po sprawie. Mogą te błędy wystąpić razem też przy padniętym akumulatorze i wtedy wymiana i kasowanie błędów
Ostatnio zmieniony 26 sty 2011, 21:08 przez nikilaudapl, łącznie zmieniany 1 raz.