[B] Problemy z użytkowaniem filtra cząstek stałych (DPF)
Podpięcie diody pod szybę na pewno nie wywali błedu (zbyt mały pobór prądu przez diodę) czyli kłopot odpada. (mam na myśli podłączenie się konkretnie do zacisków szyby albo do wyjścia odp. przekaźnika a nie do sterowania jego także tu błędu nie będzie)
A z tym kontaktronem też nie powinno być kłopotu bo mają większą rezystancję niż przekaźnik w związku z tym prąd pobierany jest mniejszy liczony w mA i przy wpięciu pod leda w właczniku też nie powinno być kłopotów. Ale oczywiście mogę się mylić co do tego kontaktrona.
Myślę że szyna CAN nie jest aż tak precyzyjna w pomiarze upływności
A z tym kontaktronem też nie powinno być kłopotu bo mają większą rezystancję niż przekaźnik w związku z tym prąd pobierany jest mniejszy liczony w mA i przy wpięciu pod leda w właczniku też nie powinno być kłopotów. Ale oczywiście mogę się mylić co do tego kontaktrona.
Myślę że szyna CAN nie jest aż tak precyzyjna w pomiarze upływności
Ostatnio zmieniony 25 sty 2011, 12:57 przez tico0, łącznie zmieniany 1 raz.
quote]to rzeczywiście można by dorobić jakąś dodatkową kontrolkę, która sygnalizowałaby proces wypalania DPF
_________________[/quote]
Jeśli chodzi o załączanie grzania tylnej szyby podczas wypalania DPF to chciałbym wam powiedziec że nie wsystępuje ono podczas każdego wypalania!!! U mnie(kiedy jeszcze miałem dpf) raz się załączało innym razem nie, też mnie to zainteresowało dlatego zacząłem to sprawdzac, nie było w tym żadnej reguły. Zacząłem też szukac informacji w sieci,instrukcjach obsługi itp, teraz już nie pamiętam gdzie ale natrafiłem na takie info że komputer podczas wypalania dpf "stara" się doprowadzic silnik do takiego stanu w którym będzie generował gazy spalinowe o temperaturze ok.500-550st.C potrzebne do wypalenia dpf, aby to uzyskac może włączac urządzenia które jakby obciążaja silnik a tym samym podnoszą temperaturę, jednym z takich urządzeń jest ogrzewana tylna szyba ale nie tylko(mogą byc też inne), chociaż ja nie zauważyłem żeby się coś jeszcze załączało, wszystkom zależy też od warunków w których jest uruchomiona procedura wypalania, tz:temperatura otoczenia, obciążenie silnika w zależności czy w czasie jazdy i z jaką prędkością czy na postoju itp!!! Tak więc myślę że podłączenie kontrolki do ogrzewania tylnej szyby jest rozwiązaniem połowicznym albo wręcz wprowadzającym w błąd bo jeśli procedura się uruchomi a komputer nie załączy szyby......
_________________[/quote]
Jeśli chodzi o załączanie grzania tylnej szyby podczas wypalania DPF to chciałbym wam powiedziec że nie wsystępuje ono podczas każdego wypalania!!! U mnie(kiedy jeszcze miałem dpf) raz się załączało innym razem nie, też mnie to zainteresowało dlatego zacząłem to sprawdzac, nie było w tym żadnej reguły. Zacząłem też szukac informacji w sieci,instrukcjach obsługi itp, teraz już nie pamiętam gdzie ale natrafiłem na takie info że komputer podczas wypalania dpf "stara" się doprowadzic silnik do takiego stanu w którym będzie generował gazy spalinowe o temperaturze ok.500-550st.C potrzebne do wypalenia dpf, aby to uzyskac może włączac urządzenia które jakby obciążaja silnik a tym samym podnoszą temperaturę, jednym z takich urządzeń jest ogrzewana tylna szyba ale nie tylko(mogą byc też inne), chociaż ja nie zauważyłem żeby się coś jeszcze załączało, wszystkom zależy też od warunków w których jest uruchomiona procedura wypalania, tz:temperatura otoczenia, obciążenie silnika w zależności czy w czasie jazdy i z jaką prędkością czy na postoju itp!!! Tak więc myślę że podłączenie kontrolki do ogrzewania tylnej szyby jest rozwiązaniem połowicznym albo wręcz wprowadzającym w błąd bo jeśli procedura się uruchomi a komputer nie załączy szyby......
Jak sprawdzic op-comem zapelnienie dpf-a czy sie da?
Dzieki
Dzieki
Witam
Cześć wszystkim wczoraj umarł mój dpf koszty zakupu nowego niemiłosierne mam dylemat czy usunąć czy wstawić zamiennik koszty podobne około 500 eur regeneracja nie wchodzi w grę bo rozsypał się całkowicie w środku. Nie wiem co robić co szanowni forumowicze proponujecie
Cześć wszystkim wczoraj umarł mój dpf koszty zakupu nowego niemiłosierne mam dylemat czy usunąć czy wstawić zamiennik koszty podobne około 500 eur regeneracja nie wchodzi w grę bo rozsypał się całkowicie w środku. Nie wiem co robić co szanowni forumowicze proponujecie
Ostatnio zmieniony 24 maja 2011, 12:53 przez fysio1978, łącznie zmieniany 1 raz.
Właśnie siedzę w necie i szukam jakiś magików co się tym zajmują nie dawno regenerowałem turbinę w Polsce i padła po 2000 km i teraz sądzę się z debilami więc co do regeneracji mam teraz wielkie aleeee . Nic będę szukał ewentualnie może znajdę jakąś używke wstawię pojadę do Polski i zostawię trochę kasy u chirurga .