na co wskazują objawy silnik pomocy
Moderator: Sebu$
na co wskazują objawy silnik pomocy
witam wszystkich ,temat jest troche wałkowany ale może jednak inny mianowicie objawy są następujące przy dodawaniu gazu dwa razy szarpnie czyli z takim przymuleniem wejdzie na obroty niezależnie przy jakich obrotach niższych czy wyższych,sprawdzałem układ podciśnienia ,wężyki ,filtry elekrtozawóry zmieniałem i nic ,komp nic nie pokazuje ,na co by teraz obstawic ?pomocy jak komuś coś przyjdze na myśl,dziękuje
Podaj jeszcze jaki masz silnik bo ani przy avatarze ani w opisie go nie ma.
silnik 2,0 dtlcelius pisze:Podaj jeszcze jaki masz silnik bo ani przy avatarze ani w opisie go nie ma.
Dzięki za info i za dopisanie silnika przy modelu.grześ20 pisze:silnik 2,0 dtlcelius pisze:Podaj jeszcze jaki masz silnik bo ani przy avatarze ani w opisie go nie ma.
Może przepływka ??
przepływka to myśle że by był całkiem przymulony ,a u mnie na wysokich i pod obciążeniem idzie dobrzecelius pisze:Dzięki za info i za dopisanie silnika przy modelu.grześ20 pisze:silnik 2,0 dtlcelius pisze:Podaj jeszcze jaki masz silnik bo ani przy avatarze ani w opisie go nie ma.
Może przepływka ??
Ja miałem taki sam problem zawór EGR padł.Pękła membrana,wymieniłem cały zawór i po krzyku.Sprawdź zawór,na forum jest opis jak sprawdzić i wyczyścić więc się nie będę powtarzał .Pisze o silniku 2.0 DTLgrześ20 pisze:witam wszystkich ,temat jest troche wałkowany ale może jednak inny mianowicie objawy są następujące przy dodawaniu gazu dwa razy szarpnie czyli z takim przymuleniem wejdzie na obroty niezależnie przy jakich obrotach niższych czy wyższych,sprawdzałem układ podciśnienia ,wężyki ,filtry elekrtozawóry zmieniałem i nic ,komp nic nie pokazuje ,na co by teraz obstawic ?pomocy jak komuś coś przyjdze na myśl,dziękuje
sprawdzałem zawór dmuchając ,i wcisk grzybek zatykając palcem i trzyma ciśnienie myśle że dobry sposób ale nie jestem pewien.ronal pisze:Ja miałem taki sam problem zawór EGR padł.Pękła membrana,wymieniłem cały zawór i po krzyku.Sprawdź zawór,na forum jest opis jak sprawdzić i wyczyścić więc się nie będę powtarzał .Pisze o silniku 2.0 DTLgrześ20 pisze:witam wszystkich ,temat jest troche wałkowany ale może jednak inny mianowicie objawy są następujące przy dodawaniu gazu dwa razy szarpnie czyli z takim przymuleniem wejdzie na obroty niezależnie przy jakich obrotach niższych czy wyższych,sprawdzałem układ podciśnienia ,wężyki ,filtry elekrtozawóry zmieniałem i nic ,komp nic nie pokazuje ,na co by teraz obstawic ?pomocy jak komuś coś przyjdze na myśl,dziękuje
Nie zawsze jest zamulony. U mnie źle silnik pracował tylko na biegu jałowym i na niskich obrotach, potem było nawet ok.Wymieniłem przepływomierz i okazało się że nie wiele pomogło ale tylko dlatego że kupiłem zamiennik, po wstawieniu oryginału problem zniknął. Żeby nie wydawać na próżno kasy albo sprawdź na dobrej przepływce albo odłącz wtyczkę od niej jak silnik pracuje i zobacz czy się poprawiło.grześ20 pisze:przepływka to myśle że by był całkiem przymulony ,a u mnie na wysokich i pod obciążeniem idzie dobrzecelius pisze:Dzięki za info i za dopisanie silnika przy modelu.grześ20 pisze:silnik 2,0 dtlcelius pisze:Podaj jeszcze jaki masz silnik bo ani przy avatarze ani w opisie go nie ma.
Może przepływka ??
witam dym z rury jest ok.słaby też nie jest tylko przy gwałtownym naciśnięciu gazu przymula ale zaraz wchodzi na obroty ,w jaki sposób zaobserwowac klapy zawirowań ?dzięki za odpisanie.boogoo pisze:Przede wszystkim przyjrzyj się klapom zawirowań.To tam najwięcej zmniejsza się przekrój dolotu.A jeszcze napisz jaki masz dym z rury podczas jazdy w różnych warunkach obciążenia silnika.