Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
witam mianowicie silnik wskakuje na szybsze obroty zaraz po zapaleniu ,czyli ponad 1 tyś ,muszę go na hamulcu przydławić aby zmniejszyć na mniejszę obroty ,jak zgaszę i ponownie zapalę to znowu szaleje na wysokich obrotach ,wyczytałem na forum że jest jakiś tryb zimowy,czy ktoś miał takie zjawisko ?bardzo będę wdzięczny za odpowiedz ,bo mi ręce opadają ,nie mogę tego zwalczyć .
masz tak cały czas ?? nawet po przejechaniu kilku kilometrów ??
Ja gdy zapalam samochodzik włącza się automatyczne ssanie które podnosi obroty tak do 1200-1300 obr. po nie wiem 5-10 min wyłącza się i obroty stają na 1000.
tak cały czas ,tylko jak pojadę i przydławie go poniżej tyś to wtedy nie ma takich wysokich obr ,ale jak zgaszę i ponownie odpalę to jest tak samo nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany
[ Dodano: Pon Kwi 04, 2011 16:26 ]
tak ponad tyś obr
grześ20 pisze:no tak, to co jest grane? czemu się tak dzieje?wymieniłem przepływomierz ,sprawdziłem ukad podciśnienia ,i nadal nic ,
Czyli któryś odpowiedzialny czujnik temperatury jest uszkodzony.ECU otrzymuje info o zimnym silniku i załancza ssanie czyli większe obroty.Lub przepływka otrzymuje za dużo powietrza i steruje ECU że jedziemy szybko i należy dodać paliwa.
czujnik temperatury ,ale temperature dobrze wskazuje ,jakiś inny czujnik jeszcze jest ?załacza ssanie ,ale jak zadławię to obroty zejdą na właściwą pozycje i wtedy się wyłączy ssanie?
tak jak kolega pisał z wciśniętym hamulcem i puszczanie wolno sprzęgła z włączonym biegiem ,obroty się zmniejszą ,a jak ponownie się odpali to na nowo trzeba tak zrobić
Może i czujnik temperatury,a jeszcze mi przychodzi do głowy czujnik obrotów koła w piaście,czy nie daje mylnego pomiaru i sterownik podnosi mu obroty...
No najlepiej podłączyć go do do oc i czytać te parametry...wtedy napisz co.