tak. wszystkie bezpieczniki są ok. sprawdzałem nawet 2 razy wszystkie miernikiem. dzień wcześniej zgubiłem zderzak na krawężniku i zastanawiam się czy to nie ma jakiegoś wpływu, ale wątpie. on po prostu spadł z zaczepu.H,Łajszczak pisze:Bardzo dziwne jest w tym że u Ciebie nie działają te układy i nie świeci się kontrolka sygnalizująca ich błąd.Sprawdzałeś bezpiecznik 60A od ABS w komorze silnika i 10A w kabinie.
Problemy z działaniem ESP - ABS - TC
Moderator: Sebu$
Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 12:32 przez macieee, łącznie zmieniany 1 raz.
witam wszystkich sorki że pisze o moim problemie tutaj ale nie znalazłem nigdzie tematu dotyczącego mojego problemu a mianowicie palą mi się non stop kontrolki ABS i TC razem wczesiej było tak że raz znikały raz sie zapalały ale co jest najgorsze w tym to to że znikł mi ABS po prostu nie działa czy może to być przyczyna awarii pompy ABSu BYŁEM U mechanika i tak stwierdził z góry dziękuje za pomoc i z niecierpliwością czekam na odpowiedzi
Witam wszystkich. Mam taki problem w swojej Zafirce - a mianowicie: zapalając samochód wszystko jest w porządku (kontrolki zapalają się i po chwili gasną) w chwili gdy tylko nacisnę "klakson" od razu zapalają się obie (oczywiście wówczas nie mam ABS-u) i tak cały czas, aż do ponownego uruchomienia samochodu. Słyszał ktoś może o takim czymś....???
- Jaymzarf
- Mieszkaniec
- Posty: 418
- Rejestracja: 24 lis 2010, 09:10
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Model:
- Kontakt:
dix79, sprawdź napięcie ładowania akumulatora na klemach i na altku. Miałem taki objaw jak siadł mi regulator napięcia, tylko że poza użyciem klaksonu też jeszcze wpływ miało np ogrzewanie szyby, skręcenie kierownicą do oporu by pompa pobierała więcej prądu.
Zmierz napięcie przed wystąpieniem kontrolek i jak już się pojawią. Mój regulator dziwnie się uszkodził, bo do pewnego momentu podawał napięcie około 13,2V a po przekroczeniu progu obciążenia napięcie spadało do 12,4 i tak zostawało mimo wyłączenia wszelkich odbiorników. Po jego wymianie napięcie na aku oscyluje w zależności od obciążenia od 14,1 do 14,4 i problemy się skończyły.
Zmierz napięcie przed wystąpieniem kontrolek i jak już się pojawią. Mój regulator dziwnie się uszkodził, bo do pewnego momentu podawał napięcie około 13,2V a po przekroczeniu progu obciążenia napięcie spadało do 12,4 i tak zostawało mimo wyłączenia wszelkich odbiorników. Po jego wymianie napięcie na aku oscyluje w zależności od obciążenia od 14,1 do 14,4 i problemy się skończyły.
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami tylko brakuje czasu, chęci... i funduszy...
Dzień dobry, mam następujący problem z kontrolką abs. załączając silnik nie gaśnie kontrolka,wyłącze i załącze silnik dalej świeci, jednak po przejechaniu małego dystansu wyłączeniu i załączeniu silnika kontrolka znika. nie sprawdzałem, czy podczas świecenia działa abs. co to może być, proszę o poradę.