Jutro zabieram się za czyszczenie jeżeli pogoda pozwoli ale op-coma nie mam tzn. że co nie mogę tego zrobić ??kubik_CDTi pisze:Ja czekam na op-com-a i ruszam z tematem
[B]Czyszczenie zaworu EGR 1.9 CDTi - komentarze
Podkładka jest zaraz przy rurce z plecionką (w opasce). Opaska nie jest typowa jak wszystkie inne tylko taka pół okrągła. Podkładka jest chyba płaska... Nie zauważyłem. Za szybko poleciała i leży gdzieś na osłonie pod silnikiemkaliope pisze:tzn, gdzie ta podkładka jest? Przy tej opasce na plecionej rurce na dole? Wpadło do środka czego?
nie skasujesz błędu, który wyskoczy prawdopodobnie po rozłączeniu kostki od egr'uZlooty pisze:Jutro zabieram się za czyszczenie jeżeli pogoda pozwoli ale op-coma nie mam tzn. że co nie mogę tego zrobić ??kubik_CDTi pisze:Ja czekam na op-com-a i ruszam z tematem
[ Dodano: Pią Kwi 15, 2011 21:15 ]
ok...rozumiem..... napisałeś, że wpadła do środka więc się zaniepokoiłem, że może wpadła Ci do wydechunorbert_p pisze:Podkładka jest zaraz przy rurce z plecionką (w opasce). Opaska nie jest typowa jak wszystkie inne tylko taka pół okrągła. Podkładka jest chyba płaska... Nie zauważyłem. Za szybko poleciała i leży gdzieś na osłonie pod silnikiemkaliope pisze:tzn, gdzie ta podkładka jest? Przy tej opasce na plecionej rurce na dole? Wpadło do środka czego?
tico0,
1. między przepustnicą a kolektorem jest uszczelka tak jak pisał Marki w z19dt? Tę uszczelkę można użyć ponownie?
2. Od drugiej strony na przestrzał jest króciec (do którego mocowana jest gumowa rura na opasce), też na oringu jak w z19dth?
3. A od tyłu przepustnicy gdzie wchodzi ta karbowana rurka od egr'a, jest tam jakaś uszczelka?
4. czy dobrze myślę? W trakcie demontażu przepustnicy od kolektora, nie trzeba w sumie od razu odkręcać tego króćca, tylko wystarczy ściągnąć opaskę, a króciec odkręcić później jak już przepustnicę będziemy mieć na stole? I w sumie ten króciec trzeba odkręcić tylko celem dostania sie do środka przepustnicy żeby ją było łatwiej wyczyścić ?
1. między przepustnicą a kolektorem jest uszczelka tak jak pisał Marki w z19dt? Tę uszczelkę można użyć ponownie?
2. Od drugiej strony na przestrzał jest króciec (do którego mocowana jest gumowa rura na opasce), też na oringu jak w z19dth?
3. A od tyłu przepustnicy gdzie wchodzi ta karbowana rurka od egr'a, jest tam jakaś uszczelka?
4. czy dobrze myślę? W trakcie demontażu przepustnicy od kolektora, nie trzeba w sumie od razu odkręcać tego króćca, tylko wystarczy ściągnąć opaskę, a króciec odkręcić później jak już przepustnicę będziemy mieć na stole? I w sumie ten króciec trzeba odkręcić tylko celem dostania sie do środka przepustnicy żeby ją było łatwiej wyczyścić ?
kaliope
ad.1 Uszczelka jest, czy można ją użyć ponownie według zaleceń serwisowych pewnie
nie ale ja to zrobiłem (wyglądała ładnie)
ad.2 jest tam oring, to kolanko siedzi ciasno w przepustnicy
ad.3 jest uszczelka metalowa - tak jak na wejściu egr
ad.4 Można i tak - ale chyba lepiej to zrobić na silniku bo to kolanko dość ciasno siedzi na oringu w przepustnicy i po co sie potem szarpać w rękach....
ad.1 Uszczelka jest, czy można ją użyć ponownie według zaleceń serwisowych pewnie
nie ale ja to zrobiłem (wyglądała ładnie)
ad.2 jest tam oring, to kolanko siedzi ciasno w przepustnicy
ad.3 jest uszczelka metalowa - tak jak na wejściu egr
ad.4 Można i tak - ale chyba lepiej to zrobić na silniku bo to kolanko dość ciasno siedzi na oringu w przepustnicy i po co sie potem szarpać w rękach....
Ja w sobotę rozebrałem i wyczyściłem swój zawór który jak się okazało był wymieniony w 2010 r , nie był ostro zasyfiony ale teraz wygląda jak nowy .
Niestety nie poprawiło to nic , wymienię jeszcze filtr paliwa może to coś poprawi ( szkoda że tego nie zrobiłem od razu) . Teraz wyskakuje mi błąd 40004 , ale może we wtorek podjedzie z op-comem Przemek i się wykasuje błędy.
Niestety nie poprawiło to nic , wymienię jeszcze filtr paliwa może to coś poprawi ( szkoda że tego nie zrobiłem od razu) . Teraz wyskakuje mi błąd 40004 , ale może we wtorek podjedzie z op-comem Przemek i się wykasuje błędy.