Witam , wczoraj moja Zafirka zaczęła nierówno pracować tak jakby na jednym garze nie chodziła. Z tyłu po przegazowaniu wydobywa się czarny dym , oj dużo się wydobywa. Trochę słaba jest i klekocze , niekiedy szarpie silnikiem. Pojechałem do mechanika i potwierdził że wtrysk, tzn jeszcze nie rozbierał ale powiedział że da do sprawdzenia wtryski. Mówił jeszcze że przy okazji sprawdzi łańcuszek czy się nie przestawił . Oczywiście wykluczam egr bo widzę że leciutko chodzi , no i nie ma żadnego błędu(samochodzik z kluczykiem). Mam pytanie co może powodować takie efekty?
ps dodam jeszcze że jak zimny to ma ciężko odpalić , czuć że rozrusznik musi pokonać większy opór tłoków , jak ciepły to też ale ma łatwiej .
Z góry dziekuję za wszelką pomoc
nie pali na jednym garze
Moderator: Sebu$
Niestety to nie wtryskiwacz. Uszczelka pod głowicą pomiędzy dwoma garami środkowymi.
Zaczeło to się od czerwca 2012r. kiedy w układzie chłodzenia pojawiało się niekiedy nadmierne ciśnienie. Niekiedy bo to było nieregularne. Korek upuszczał ciśnienie razem z płynem. Robiłem analizę tzw różczką która nic nie wykazała. Na samym końcu silnik stracił moc i nierównomiernie chodził, tak jakby nie palił na jednym garze. Wstępna analiza wykazała brak ciśnienia na dwóch środkowych cylindrach. Po rozebraniu głowicy okazało się , że na szczęście tylko uszczelka . Wydmuchany został 1cm otwór w uszczelce.
Ciekawe ile to będzie kosztować
Paweł
Zaczeło to się od czerwca 2012r. kiedy w układzie chłodzenia pojawiało się niekiedy nadmierne ciśnienie. Niekiedy bo to było nieregularne. Korek upuszczał ciśnienie razem z płynem. Robiłem analizę tzw różczką która nic nie wykazała. Na samym końcu silnik stracił moc i nierównomiernie chodził, tak jakby nie palił na jednym garze. Wstępna analiza wykazała brak ciśnienia na dwóch środkowych cylindrach. Po rozebraniu głowicy okazało się , że na szczęście tylko uszczelka . Wydmuchany został 1cm otwór w uszczelce.
Ciekawe ile to będzie kosztować
Paweł