pompa oleju silnik benzynowy 1.8 v16 z18ex 2002 r
Moderator: Sebu$
pompa oleju silnik benzynowy 1.8 v16 z18ex 2002 r
witam wszystkich mam pękniętą pompę oleju i chciałem kupić jakąś używaną. w oplu powiedziano mi z wymianą 1700 zł za nową, dla mnie to kosmiczna cena nie do przeskoczenia. Prosiłbym miłośników Zafiry o pomoc. znalazłem na allegro różne pompy olejowe tylko nie mam pewności która jest odpowiednia do mojego modelu. na starej pompie jest numer 24461715. numer Vin samochodu to W0L0TGF7532013428 jeśli numer w czymś pomoże. podobno numer katalogowy pompy jest taki : 646072 przynajmniej tak mi powiedziano. Nie będę ściemniał nie znam się na samochodach, a zafirę mam od kilku dni.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Imię: Bodek
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Już mniej więcej wiem jaką kupić. Zrobiłem kilka zdjęć mojej pompy oleju i porównałem z innymi w necie i okazało się że na pierwszy rzut oka niczym się nie różnią ale jak się ktoś przyjrzy to w otworze gdzie wchodzi wał do napędzenia pompy są różne wejścia. ja mam ząbki lub coś podobnego przy innych jest gładka powierzchnia z dwoma wypustkami. miejsce śrub wszędzie jest prawdopodobnie takie samo tylko miejsce napędzania pompy jest inne. wszystko zależy od numeru silnika nr 32000001 i wyżej to pompa oleju będzie pasowała poniżej numeru silnika pompa już musi być inna. To tak na przyszłość dla innych użytkowników opli zafiry i nie tylko. wsadziłbym zdjęcia ale nie wiem jak. pozdrawiam. Panie Bodek ta pompa nie pasuje. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 22 lis 2014, 16:27 przez Kookmis, łącznie zmieniany 1 raz.
- SD72
- Zafiromaniak
- Imię: Sylwek
- Auto: Zafira A 1.8 Elegance automatic
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE