Jakieś 2 m-ce temu "regenerowałem" lewarek przy pomocy zestawy naprawczego dostępnego na Alle. Luzy znikneły, drążek zamiany biegów chodził ciężko ale lepiej niż przed wymianą. Po wyregulowaniu wchodziły biegi 1 oraz wsteczny. Nie powiem że dobrze ale już było lepiej. Od kilku dni zauważyłem problemy ze wstecznym. Ponownie przeprowadziłem regulację i teraz albo wchodzi bieg pierwszy albo ostatni. Nie mogę
ustawić żeby skrajne biegi wchodziły poprawnie. Czy to może być wina linek czy mechanizmu przy skrzyni?
Gdy ustawię, że pięknie wchodzi 1 to zamiast biegu wstecznego mam bieg IV i odwrotnie jeżeli ustawie wsteczny to po przeciwnej stronie wchodzi III.
Tak żeby rozwiać moje wątpliwości. Za co odpowiadają cięgna lewe i prawe?
[ Dodano: Pią Sie 26, 2011 12:03 ]
Właśnie wyciągnąłem tunel żeby bliżej przyjrzeć się problemowi. Okazuje się że jest pęknięty sworzeń (na zdjęciu nr 1). Dodatkowo w nieznanych mi okolicznościach znikneła spinkę blokady skrzyni biegów.
Czy ten sworzeń/sztyft/trzpień (nie wiem jak to nazwać) oraz spinkę można gdzieś dokupić?
*Zdjęcie wykonane przez kolegę opabloo