ECN 19010F
ECN 19010F
Witam
Mam prośbę o podpowiedź w mojej zafirce 2006 r. diesel , od ok 2 tygodni mam na desce sławny kluczyk z samochodem. Przy odczytywaniu przy użyciu hamulca i gazu jak i podłączając do kompa mam błąd 19010F. Mój znajomy mechanik zmienił mi przewody od DPF-a tyle że nie na orginalne - było OK ok 1 tygodnia ( 400 kilometrów ) i błąd znów powrócił. Co jeszcze może być nie tak ? lub na jaki koszt części mogę się nastawiać?
Pozdrawiam
Mam prośbę o podpowiedź w mojej zafirce 2006 r. diesel , od ok 2 tygodni mam na desce sławny kluczyk z samochodem. Przy odczytywaniu przy użyciu hamulca i gazu jak i podłączając do kompa mam błąd 19010F. Mój znajomy mechanik zmienił mi przewody od DPF-a tyle że nie na orginalne - było OK ok 1 tygodnia ( 400 kilometrów ) i błąd znów powrócił. Co jeszcze może być nie tak ? lub na jaki koszt części mogę się nastawiać?
Pozdrawiam
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Jest już temat o Kodach błędów i są również posty o tym błędzie - Bodekslabek1 pisze:Witam
Mam prośbę o podpowiedź w mojej zafirce 2006 r. diesel , od ok 2 tygodni mam na desce sławny kluczyk z samochodem. Przy odczytywaniu przy użyciu hamulca i gazu jak i podłączając do kompa mam błąd 19010F. Mój znajomy mechanik zmienił mi przewody od DPF-a tyle że nie na orginalne - było OK ok 1 tygodnia ( 400 kilometrów ) i błąd znów powrócił. Co jeszcze może być nie tak ? lub na jaki koszt części mogę się nastawiać?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2012, 18:42 przez Bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Do poczytaniaDuzypajak pisze:Mam paytanie do Ciebie Slabek ile zapłaciłeś za te przewody, bo właśnie od wczoraj mam ten problem. I jeszcze pytanie czy auto w górnym zakresie obrotów normalnie Ci kręciło, ponieważ u mnie nie chce wejść wyżej niż 3200.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2013, 21:25 przez Bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Witam Panowie.
Mam problem z rozszyfrowaniem kodu błędu. Czy mogę liczyć na Wasza pomoc ??
Zafira kreci do 4000 obr. i ja dusi, a stało się to po wymianie termostatu wcześniej temperatura dochodziła do max 75 st.C natomiast teraz 80. Po przejechaniu około 70 km zaswieciła sie wszystkim znana kontrolka z pięknym samochodzikiem i Kod błędu po (wypedałowaniu) to ECN 19010F.
Z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam.
Mam problem z rozszyfrowaniem kodu błędu. Czy mogę liczyć na Wasza pomoc ??
Zafira kreci do 4000 obr. i ja dusi, a stało się to po wymianie termostatu wcześniej temperatura dochodziła do max 75 st.C natomiast teraz 80. Po przejechaniu około 70 km zaswieciła sie wszystkim znana kontrolka z pięknym samochodzikiem i Kod błędu po (wypedałowaniu) to ECN 19010F.
Z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1813
- Rejestracja: 25 maja 2016, 08:00
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Insignia
- Model: A
- Oznaczenie silnika: A16LET
- Gender:
tutaj już Ci Marcin odpowiedział :
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?p=339488#339488
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?p=339488#339488
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Nikt konkretnie nie pisze co oznacza błąd P1901 0F. Żadnej konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Po podłączeniu op coma mam tylko taki błąd.
Łączna ilość kodów: 1
P1901 - Ciśn. zmierzone przez czujnik ciśn. filtra cząsteczek niezgodne z ciśnieniem barometrycznym
(0F) - Obecny
Na wyłączonym i włączonym silniku op com pokazuje:
Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,2 kPa
Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.57 V
Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,0 %
Przebieg od ostatniej regeneracji DPF (Przebieg),29 685 km
Regeneracja DPF,0 %
Tylko że ja już prawie 30000km jeżdżę z wyciętym DPF. Rozciąłem DPF wywaliłem ze środka filtr i zaspawałem. Przewody wszystkie są założone jak przy sprawnym DPF. Pojechałem do warsztatu który przeprogramował komputer i tyle.
Kontrolka z tym błędem już mi się zapaliła z 15000 km temu i tak do tej pory jeżdżę. Nic się nie dzieje, tylko ta kontrolka się pali. Co skasuje błąd to zaraz powraca.
Ciekawe skąd mierzone jest ciśnienie barometryczne w 1.9cdti (120KM). Myślę że może nowy czujnik różnicy ciśnień rozwiąże problem. Ale może ktoś mi tu coś doradzi?
Łączna ilość kodów: 1
P1901 - Ciśn. zmierzone przez czujnik ciśn. filtra cząsteczek niezgodne z ciśnieniem barometrycznym
(0F) - Obecny
Na wyłączonym i włączonym silniku op com pokazuje:
Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,2 kPa
Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.57 V
Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,0 %
Przebieg od ostatniej regeneracji DPF (Przebieg),29 685 km
Regeneracja DPF,0 %
Tylko że ja już prawie 30000km jeżdżę z wyciętym DPF. Rozciąłem DPF wywaliłem ze środka filtr i zaspawałem. Przewody wszystkie są założone jak przy sprawnym DPF. Pojechałem do warsztatu który przeprogramował komputer i tyle.
Kontrolka z tym błędem już mi się zapaliła z 15000 km temu i tak do tej pory jeżdżę. Nic się nie dzieje, tylko ta kontrolka się pali. Co skasuje błąd to zaraz powraca.
Ciekawe skąd mierzone jest ciśnienie barometryczne w 1.9cdti (120KM). Myślę że może nowy czujnik różnicy ciśnień rozwiąże problem. Ale może ktoś mi tu coś doradzi?