Filtr oleju

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
kris

Filtr oleju

#1 Post autor: kris »

Witam.
Nie mogłem się doszukać konkretów na temat filtra oleju w 1.8 125KM. Widzę że mam filtr w jakiejś obudowie odkręcanej na klucz nasadowy albo kwadrat (dokładnie z przodu silnika po prawej stronie stojąc przy masce). Czy to oznacza że kupując nowy filtr muszę wybierać tylko wkłady coś jak ten filtrona ??
Czy może to kwestia demontażu obudowy i można zastosować klasyczny nakręcany?

Awatar użytkownika
BajBus
Zafiromaniak
Posty: 1367
Rejestracja: 16 kwie 2009, 13:11
Lokalizacja: Wrocław
Model:
Kontakt:

#2 Post autor: BajBus »

zastasuj filtr taki jak jest czyli wkładany... w tej sprawie chyba lepiej nie poprawiać fabryki ;)
I miejsce naj-tuning Grotniki 2010
III miejsce najładniejsza ZA Grotniki 2010
I miejsce naj-tuning Rzeczka 2011 (n)
I miejsce najładniejsza ZA Rzeczka 2011 (n)

Awatar użytkownika
jendrek
Bywalec
Posty: 194
Rejestracja: 28 mar 2009, 08:46
Lokalizacja: Pabianice
Model:

#3 Post autor: jendrek »

To co moge ci doradzić to daj 10 zł więcej i kup knechta lub manna

lukasus9

#4 Post autor: lukasus9 »

To co Ty masz to jest wkład filtra oleju i tylko to wymieniasz. W niektórych Zośkach taki był (który rok jest Twojego autka?) Ja mam wg specyfikacji FILTRON 570/1 i to jest ten "standardowy" filtr oleju (puszka)
Ostatnio zmieniony 18 sie 2009, 20:27 przez lukasus9, łącznie zmieniany 1 raz.

kris

#5 Post autor: kris »

lukasus9 pisze:To co ty masz to jest wkład filtra oleju i tylko to wymieniasz. W niektórych Zośkach taki był (który rok jest Twojego autka?)
Rocznik 2000. Mam już filtr Filtrona (wkład OE648/2) i taki wymienię.

79pawlo

#6 Post autor: 79pawlo »

Witam zaniast obudowy zastosowałem redukcje i wkręciłem filtr tak mi poradził servis ale teraz świeci mi się cały czas kontrolka oleju i gaśnie dopiero przy 3000obr i nie wiem co zrobić

Proszę nie dublować postów, bo wylądują w koszu - Bodek
Ostatnio zmieniony 04 lis 2012, 13:46 przez 79pawlo, łącznie zmieniany 1 raz.

Skasowany użytkownik 6483

#7 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Dziwi mnie , w jakim celu eksperymentujesz z tym filtrem oleju? Jaki problem jest w wymianie samego wkłądu? Jak widzisz, teraz masz problem, bo za dużo kombinujesz 79pawlo :/ . Polecam wkręcić ta metalową obudowę i włożyć do wewnątrz wkład, tak jak to skonstruował producent a problem zniknie no chyba ,że Ty kochasz problemy

Awatar użytkownika
Tunio999
Zafiromaniak
Posty: 5256
Rejestracja: 15 gru 2011, 21:09
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Auto: ex ZB 1.8 SPORT
Model: 2008
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:
Kontakt:

#8 Post autor: Tunio999 »

Proponuję zrobić tak jak pisze kolega jarecki69 - i problem zniknie :mrgreen:
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
- Albert Einstein

<<< Pozdrawiam Tunio999 >>>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”