Błąd P 1106

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Pitrula

Błąd P 1106

#1 Post autor: Pitrula »

Witam wszystkich :)
Mam problem z błędem P 1106. Kilka dni temu zainstalowałem zawór upustowy do Z20LET.
Podczas spokojnej jazdy wszystko jest ok, gdy dodam gwałtownie gazu pojawia się kontrolka z kluczykiem i auto traci moc :oops:
Turbo pracuje do pewnego momentu, takie mam odczucie.
Podpinam kompa i błąd udaje się wywalić. Z czym może to być związane?
Z góry dziękuję i pozdrawiam Klubowiczów ;)

Awatar użytkownika
Maciek
Zafiromaniak
Posty: 3463
Rejestracja: 24 gru 2008, 16:35
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Z20LET
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:

#2 Post autor: Maciek »

Sprawdź wężyki podciśnienia idące do turbiny czy gdzieś nie spadły.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/929 ... 04e5b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4cd ... b749d.html

Pitrula

#3 Post autor: Pitrula »

Czy te wężyki powinny mieć jakieś obejmy, bo u mnie ich nie ma i wydaje mi się, że wciśnięte są dość mocno?
Jakie tam występuje ciśnienie?

[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 10:00 ]
Sprawdziłem, wężyki są na swoim miejscu. Rozszczelniło się połączenie na filtrze powietrza, przeczyściłem wtyk od map sensora i mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze :)
Wielkie dzięki za wskazówki :piwo:

Awatar użytkownika
Maciek
Zafiromaniak
Posty: 3463
Rejestracja: 24 gru 2008, 16:35
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Z20LET
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:

#4 Post autor: Maciek »

To super że się udało coś zdziałać :piwo:

Pitrula

#5 Post autor: Pitrula »

Radość nie trwała zbyt długo :/ Znowu wywaliło mi ten błąd,ale po odłączeniu map sensora jest ok, wkręca się na obroty. Czujnik padnięty? Dodam, że nie mam dodatkowych problemów np. z falowaniem pracy silnika. Moje pytanie, to czy można go czyścić i jak to robić. Może jest jakiś sposób diagnozy tego czujnika np. miernikiem elektrycznym?

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#6 Post autor: Harry200 »

Nie odłaczałbym map sensora, łatwo o przeładowanie silnika..Jak miałbyś dostęp do OC albo innego fejsa to mógłbyś odczytać co ten czujnik Ci pokazuje...

Pitrula

#7 Post autor: Pitrula »

Dzisiaj rano go wykręciłem i mam pytanie czy mogę go wyczyścić np. benzyną i pędzelkiem?
Proszę o radę i dziękuję ;)

Awatar użytkownika
Maciek
Zafiromaniak
Posty: 3463
Rejestracja: 24 gru 2008, 16:35
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Z20LET
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:

#8 Post autor: Maciek »

Ja bym wyczyścił, jeżeli nie pomoże to raczej nie zaszkodzi. Jak jest walnięty to i tak będzie do wymiany (u mnie kiedyś był przepływomierz "walnięty", kupiłem oryginał i nie działał jak trzeba, stary wyczyściłem w benzynie ekstrakcyjnej i działał lepiej jak nowy :D )

Pitrula

#9 Post autor: Pitrula »

A mogę go całego zanurzyć w benzynie?

Awatar użytkownika
Maciek
Zafiromaniak
Posty: 3463
Rejestracja: 24 gru 2008, 16:35
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Z20LET
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20LET
Gender:
Kontakt:

#10 Post autor: Maciek »

Przepłucz go w benzynie, dobrze wysusz i popsikaj czymś co szybko odparuje, polecam Kontakt IPA plus do elektroniki. Praktycznie do dostania w każdym sklepie elektronicznym, cena ok 12-14 zł/puszkę 300ml, a przydaje się też do innych rzeczy.

Ja bym się pędzelkiem nie bawił, wkładasz czujnik do pojemnika z benzyną, energicznie machasz żeby się przepłukał i gotowe ;)

Pitrula

#11 Post autor: Pitrula »

Dzięki Maciek :piwo:
Idę działać ;)

[ Dodano: Sob Gru 22, 2012 09:18 ]
I znowu d...a wyskoczył :|

[ Dodano: Czw Gru 27, 2012 11:17 ]
Witam.
Już nie mam pomysłu co do tego błędu :oops:
Zaczęło się to dziać po remoncie silnika, mechanik coś poknocił?
Dodam, że turbina była też regenerowana nie dawno. Czy może to być wina źle wyregulowanego West Gate?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”