Błąd P 1106
Moderator: Sebu$
Błąd P 1106
Witam wszystkich
Mam problem z błędem P 1106. Kilka dni temu zainstalowałem zawór upustowy do Z20LET.
Podczas spokojnej jazdy wszystko jest ok, gdy dodam gwałtownie gazu pojawia się kontrolka z kluczykiem i auto traci moc
Turbo pracuje do pewnego momentu, takie mam odczucie.
Podpinam kompa i błąd udaje się wywalić. Z czym może to być związane?
Z góry dziękuję i pozdrawiam Klubowiczów
Mam problem z błędem P 1106. Kilka dni temu zainstalowałem zawór upustowy do Z20LET.
Podczas spokojnej jazdy wszystko jest ok, gdy dodam gwałtownie gazu pojawia się kontrolka z kluczykiem i auto traci moc
Turbo pracuje do pewnego momentu, takie mam odczucie.
Podpinam kompa i błąd udaje się wywalić. Z czym może to być związane?
Z góry dziękuję i pozdrawiam Klubowiczów
- Maciek
- Zafiromaniak
- Posty: 3463
- Rejestracja: 24 gru 2008, 16:35
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Z20LET
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
Sprawdź wężyki podciśnienia idące do turbiny czy gdzieś nie spadły.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/929 ... 04e5b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4cd ... b749d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/929 ... 04e5b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4cd ... b749d.html
Czy te wężyki powinny mieć jakieś obejmy, bo u mnie ich nie ma i wydaje mi się, że wciśnięte są dość mocno?
Jakie tam występuje ciśnienie?
[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 10:00 ]
Sprawdziłem, wężyki są na swoim miejscu. Rozszczelniło się połączenie na filtrze powietrza, przeczyściłem wtyk od map sensora i mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze
Wielkie dzięki za wskazówki
Jakie tam występuje ciśnienie?
[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 10:00 ]
Sprawdziłem, wężyki są na swoim miejscu. Rozszczelniło się połączenie na filtrze powietrza, przeczyściłem wtyk od map sensora i mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze
Wielkie dzięki za wskazówki
Radość nie trwała zbyt długo Znowu wywaliło mi ten błąd,ale po odłączeniu map sensora jest ok, wkręca się na obroty. Czujnik padnięty? Dodam, że nie mam dodatkowych problemów np. z falowaniem pracy silnika. Moje pytanie, to czy można go czyścić i jak to robić. Może jest jakiś sposób diagnozy tego czujnika np. miernikiem elektrycznym?
- Maciek
- Zafiromaniak
- Posty: 3463
- Rejestracja: 24 gru 2008, 16:35
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Z20LET
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
- Kontakt:
Przepłucz go w benzynie, dobrze wysusz i popsikaj czymś co szybko odparuje, polecam Kontakt IPA plus do elektroniki. Praktycznie do dostania w każdym sklepie elektronicznym, cena ok 12-14 zł/puszkę 300ml, a przydaje się też do innych rzeczy.
Ja bym się pędzelkiem nie bawił, wkładasz czujnik do pojemnika z benzyną, energicznie machasz żeby się przepłukał i gotowe
Ja bym się pędzelkiem nie bawił, wkładasz czujnik do pojemnika z benzyną, energicznie machasz żeby się przepłukał i gotowe
Dzięki Maciek
Idę działać
[ Dodano: Sob Gru 22, 2012 09:18 ]
I znowu d...a wyskoczył
[ Dodano: Czw Gru 27, 2012 11:17 ]
Witam.
Już nie mam pomysłu co do tego błędu
Zaczęło się to dziać po remoncie silnika, mechanik coś poknocił?
Dodam, że turbina była też regenerowana nie dawno. Czy może to być wina źle wyregulowanego West Gate?
Idę działać
[ Dodano: Sob Gru 22, 2012 09:18 ]
I znowu d...a wyskoczył
[ Dodano: Czw Gru 27, 2012 11:17 ]
Witam.
Już nie mam pomysłu co do tego błędu
Zaczęło się to dziać po remoncie silnika, mechanik coś poknocił?
Dodam, że turbina była też regenerowana nie dawno. Czy może to być wina źle wyregulowanego West Gate?