jadąc na lpg przełącza sie na benzyne
Moderator: Sebu$
Ale ze bez filtra chcesz pomykac ? Byl czysty czy zapchany ? w Cytrynce tak sie dzialo jak byl zapchany...JARO pisze:Wyciągnąłem filterek z reduktora jutro czeka mnie trasa to spradze czy to od filtra czy coś innego.
Jak nie pomoze to moze warto by podjechac do pierwszego lepszego gaziarza zeby looknal pod kompem - dla pewnosci...
Ja mam tak samo ,ale to gazownik włączył mi jakąś opcję zczytywania map benzyny żeby lepiej się mapy gazu zgrały. I czasem przełącza się na benzynę.JARO pisze:Witam. Właśnie u mnie jest to samo ze jedzie na benzynie i przełącza się na gaz po osiągnięciu danej temp. po pewnym czasie znowu na benzyne (temp. na zegarze powyżej 80*C) i tak parę razy. Wyciągnąłem filterek z reduktora jutro czeka mnie trasa to spradze czy to od filtra czy coś innego.
Arczi, tak pomykałem bez filterka (był troche przybrudzony ale nie zabity brudem na tyle żeby nie przepuszczać gazu) niestety brak poprawy; nadal podczas jazdy przełącza się z gazu na benzyne więc to nie wina filterka. Filterek już założony nowy i teraz trzeba pomyśleć o jakimś gazowniku żeby sprawdził co jest.
czyli zmniejszył dopuszczalne minimalne ciśnienie gazu, to nie jest zwykle rozwiązanie problemu, jeśli ciśnienie spada przy przyśpieszaniu to pewnie za mały parownik albo przypchane filtryKACPEREK pisze:To tak byłem u gaziora i zmienił ustawienia z jakimś ciśnieniem ale nie wiem jakim nie wyłapałem ale na pewno zmniejszał (powiedział że przy zwiększonej prędkości obrotowej może mu brakować gazu i dlatego się przełącza). Koszt regulacji 20zł. Teraz jest wszystko ok. Pozdrawiam
Ten drugi filtr na przewodzie to filtr fazy lotnej gazu a ten na reduktorze to fazy ciekłej...
Jeśli przełącza się na benzynę np przy 4,5k obrotów to może np być zamały reduktor
(załóżmy że masz w samochodzie 160 KM a reduktor obsługuje np do 150 KM to przy spokojnej jeździe reduktor wydoła i nic się nie będzie działo ale np. gdy będziesz kręcił na max obroty to reduktor sobie nie poradzi i przełączy się instalacja na benzynę), również mogą być zapchane filtry, albo elktronika może szwankować albo skońćzył się reduktor - gdy mi się kończył w poprzednim aucie to miałem tak że jak na 2 biegu dałem do około 5 k obrotów później hamowałem silnikiem do 4 k obrotó a później wrzuałęm na luz to obroty spadały do 300-400 - jak się okazało reduktor nabijał się ciśnieniem rzędu 3,8 bara a powinien coś w graniacach 1,2 bara.
Generalnie zbyt dużo albo...
Trzeba podjechać do gazownika i niech sprawdzi co w trawie piszczy
Jeśli przełącza się na benzynę np przy 4,5k obrotów to może np być zamały reduktor
(załóżmy że masz w samochodzie 160 KM a reduktor obsługuje np do 150 KM to przy spokojnej jeździe reduktor wydoła i nic się nie będzie działo ale np. gdy będziesz kręcił na max obroty to reduktor sobie nie poradzi i przełączy się instalacja na benzynę), również mogą być zapchane filtry, albo elktronika może szwankować albo skońćzył się reduktor - gdy mi się kończył w poprzednim aucie to miałem tak że jak na 2 biegu dałem do około 5 k obrotów później hamowałem silnikiem do 4 k obrotó a później wrzuałęm na luz to obroty spadały do 300-400 - jak się okazało reduktor nabijał się ciśnieniem rzędu 3,8 bara a powinien coś w graniacach 1,2 bara.
Generalnie zbyt dużo albo...
Trzeba podjechać do gazownika i niech sprawdzi co w trawie piszczy