Problemy z działaniem ESP - ABS - TC
- SD72
- Zafiromaniak
- Posty: 5940
- Rejestracja: 18 lip 2017, 18:21
- Imię: Sylwek
- Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
- Auto: Zafira A 1.8 Elegance automatic
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
- Kontakt:
Swieta odpowiedz Na pewno pomoze koledze :>shaqal pisze:Jest spsób, nie odpalać auta
Ostatnio zmieniony 15 sty 2014, 20:30 przez SD72, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak ktoś chce wyłączyć system który bezpośrednio wpływa na bezpieczeństwa w czasie jazdy nic innego napisać nie mozna. Skoro coś jest niesprawne to trzeba to naprawić a jeśli właściciela nie stac to sprzedać auto i kupić bilet miesieczny.bazyliszek72 pisze:Swieta odpowiedz Na pewno pomoze koledze :>shaqal pisze:Jest spsób, nie odpalać auta
!!! Diagnostyka: Opel, Saab, Audi, VW, Seat, Skoda, Citroen, Peugeot, Renault, BMW - 692 226 016 !!!
Nie trzeba jechać na tor żeby sprawdzić ESP Przygazuj ostro przy ruszaniu.Jak koła będą buksować to znaczy że nie masz TC a jak nie masz TC to nie masz ESP.organista15 pisze:Da się jakoś sprawdzić czy moje auto posiada esp i kontrole trakcji ? Na tor nigdzie nie będę jechał
Skoro auto wyjechało z fabryki bez esp to mało prawdopodobne że ktoś dołożył taki system.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
-
- Przeglądacz
- Posty: 81
- Rejestracja: 28 sie 2012, 15:04
- Imię: łukasz
- Lokalizacja: polkowice
- Auto: Opel Zafira 1.9 cdti Sport automat
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: z19dt
- Gender:
witam mam pytanie znów mam problem z ABS i TC ostatnio rok temu miałem ten sam problem przetarł się kabel od czujnika i wymieniłem całą piastę .Piastę kupiłem na allegro z jakiegoś sklepu co miał części tylko do opla koszt 209pln. Jakieś 2 miesiące temu podczas lekkiego hamowania pedał zadrżał jak by za szybko zadziałał ABS i kontrolki się zapalił .Po wyłączonym zapałanie wypięciu kostki piasty i wpięci ponownie problem znikł . Następnie po jakimś czasie problem się powtórzył tak samo jak wyżej opisywany a dziś zapaliło się na stałe .Po odczytaniu pocomem
błąd C0040 czujnik prędkości koła prawa strona przód usterka obecny
C0800 zbyt niskie napięcie układu
Posprawdzałem wtyczki od piasty niby ok czyściłem tylko bo nie mam miernika wchodząc opcomem w bloki pomiarowe w prędkości kuł koło przednie prawe cały cas wariuje podczas postoju pokazuje 0 po chili 17-66-112 podczas jazdy 0 przez dłuższy czas a po chwili 66-90-112 wartości wariują nie idzie dokładnie odczytać reszta pokazuje ok
Mam pytanie czy to na pewno piasta padła czy czujnik tak właśnie pada ze wariuje czy to możne być coś innego bo teraz już kupie firmową piastę i chce być pewny ze to na 100% to i ostrzegam przed piastami za 150 -250 zł z allegro rok było dobrze i się skończyło
błąd C0040 czujnik prędkości koła prawa strona przód usterka obecny
C0800 zbyt niskie napięcie układu
Posprawdzałem wtyczki od piasty niby ok czyściłem tylko bo nie mam miernika wchodząc opcomem w bloki pomiarowe w prędkości kuł koło przednie prawe cały cas wariuje podczas postoju pokazuje 0 po chili 17-66-112 podczas jazdy 0 przez dłuższy czas a po chwili 66-90-112 wartości wariują nie idzie dokładnie odczytać reszta pokazuje ok
Mam pytanie czy to na pewno piasta padła czy czujnik tak właśnie pada ze wariuje czy to możne być coś innego bo teraz już kupie firmową piastę i chce być pewny ze to na 100% to i ostrzegam przed piastami za 150 -250 zł z allegro rok było dobrze i się skończyło
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
Szukaj prądu.bitels pisze:Witam,
Mój samochód kompletnie mnie dziś zdruzgotał. Zafira B rocznik 2010 1,9 120KM diesel. Skręcając zgasło mi radio, poczym zapaliły się na żółto powyższe kontrolki. Wyłączyło się nagle wspomaganie, a wręcz miałem wrażenie, że kierownica się zblokowała. Następnie stanąłem i zaświeciła się czerwona kontrolka poduszki powietrznej. Postałem tak chwilę, po czym zgasły wszystkie kontrolki, licznik, radio. Tylko silnik działał. Po wyłączeniu silnika, nie dało się już odpalić, syndrom rozładowanego akumulatora. Ktoś miał może podobny problem?
Szczęśliwie wszystko stało się już na parkingu przed pracą, więc parę minut może jeszcze postać. W załączniku zdjęcie kontrolek.
Pozdrawiam
Mikołaj.
Może masa do nadwozia padła.
Ostatnio zmieniony 26 lis 2014, 19:45 przez cns80, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model: