Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Marki....szkoda,że wcześniej nie wiedziałam,że ty taki specjalista jesteś, bo bym Ci swój wysłała i myślę,że nie musiałabym go wtedy wymieniać na nowy......bo wątpię,że ten mój pseudo mechanik go wyczyścił chociaż w połowie tak jak Ty swój....
Życzę .....żeby Ci służył jak najdłużej.... Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 20 gru 2011, 17:11 przez gosia, łącznie zmieniany 1 raz.
Będę co jakiś czas pisał o moich spostrzeżeniach i sprawowaniu EGR-a.W całym uszkodzeniu tych zaworów najgorsze jest to,że jak są zabrudzone i nie domykają się to przyspieszają zapychanie DPF-a.Specjalistą w tej dziedzinie nie jestem,bo wydaje mi się,że są rzeczy,które robię lepiej
Dziękuję za dobre słowo .
No ja mój stary chciałam wyrzucić w kosz, ale dostał się koledze Scaniairizar...jak również przepustnica ...tak więc...gdybym wiedziała,że to się jeszcze może na coś przydać.......niestety... Marki....następnym razem jak mi nie daj Boże coś padnie..to będę wiedzieć,że to jeszcze może posłużyć do "czegoś".Także wołaj!!!
EGR jeśli elektrycznie jest sprawny można idealnie wyczyścić i będzie działał jak nowy. Ja po odłączeniu siłownika elektrycznego moczę go e płynie do mycia silników a potem szprycuję karcherem. Czynność tę należy wykonać nieraz 3x. Jak idzee ciężki można same krawędzie poprawić małym pędzelkiem szkolnym, oczywiście po ręcznym otwarciu zaworów. Trzeba trochę cierpliwości ale zawór zamyka lepiej niz nowy. Życzę powodzenia
Marki, dobre i bardzo pomocne fotki , wczoraj trzy godzinki zabawy ale zamierzony efekt osiągnięty . Nie wiem na jak długo ale spróbować warto . U mnie iglica po rozkręceniu egr-a nawet nie drgnęła, ale po czyszczeniu chodziła wzorowo . Jeszcze raz dzięki za instrukcje
Szacunek za tak swietny opis.
Czy w starszych silnikach DTI ten sam patent z czyszczeniem zadziala?
W 2.2DTI o ile dobrze kojarze EGR jest chyba przed silnikiem, z przodu?