2.0 LET nie równa praca silnika na biegu jałowym
Moderator: Sebu$
2.0 LET nie równa praca silnika na biegu jałowym
Witam posiadam Zafirę OPC 2.0 LET i podczas pracy silnika na biegu jałowym czuć wypadanie zapłonów. wymieniłem świece na nowe NGK i nic nie pomogło. błędów w centralce wtryskowej nie ma, przepustnice wyczyściłem.
- mariusz_technik
- Mieszkaniec
- Posty: 231
- Rejestracja: 14 lis 2012, 14:18
- Lokalizacja: Jawor koło Legnicy
- Model:
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Był u nas na forum problem opisywany przy tym silniku.
Rozwiązaniem okazało się wstawienie zwykłych prostych jedno elektrodowych świec dokładnie takich jakie dyktuje fabryka.
Tylko tematu tego znaleźć nie mogę...
:>
Rozwiązaniem okazało się wstawienie zwykłych prostych jedno elektrodowych świec dokładnie takich jakie dyktuje fabryka.
Tylko tematu tego znaleźć nie mogę...
:>
To był między innymi mój problem.miodzik pisze:ył u nas na forum problem opisywany przy tym silniku.
zielonyyy21, wywal świece NGK.
Ja założyłem świece Denso Iridium Tough VK20Y i pomogło.
Tutaj masz temat.
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... c&start=15
Ostatnio zmieniony 12 mar 2015, 19:29 przez ukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
ukasz, właśnie o Twoim temacie mówiłem.
Śledziłem go od początku bo mnie zaciekawił. Nie zabrałem w nim głosu i cieżko mi było go odszukać
Śledziłem go od początku bo mnie zaciekawił. Nie zabrałem w nim głosu i cieżko mi było go odszukać
Ostatnio zmieniony 12 mar 2015, 20:15 przez miodzik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
Dziwna sprawa z tym silnikiem że po czasie ma problemy z prawidłową pracą na świecach zalecanych przez producenta silnika - bo przecież na tych zaleceniach bazują potem producenci OE wypuszczając zamienniki
- cns80
- Zafiromaniak
- Posty: 1226
- Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa [WT]
- Auto: Renault
- Model: Espace4
- Oznaczenie silnika: J4BR
A tak z ręką na sercu ktoś z was sprawdzał jaka jest przerwa na świecy jak u siebie montował ?Zafek80 pisze:Dziwna sprawa z tym silnikiem że po czasie ma problemy z prawidłową pracą na świecach zalecanych przez producenta silnika - bo przecież na tych zaleceniach bazują potem producenci OE wypuszczając zamienniki
Jest spora szansa że zmniejszenie przerwy na tych świecach pomoże.
- Piasek
- Zafiromaniak
- Posty: 1133
- Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Model:
Zauważyłem że coraz więcej silników ma w standardzie (i wymaganiach) świece zapłonowe platynowo-irydowe. I generalnie każdy producent takowych pisze podobnie: dłuższa trwałość, niższe napięcie prądu i znacznie mocniejsza iskra niż w tradycyjnych świecach