[B] - Flora - 1.9 CDTI, 150KM, 2006r
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Albo nakleić atrapę rekinka ...
Marcin, znaczek, grill, maska, dach komponuje się jak dla mnie Jeżeli chodzi o antenę to nie lepiej z Zafiry C albo z innego Opla wziąć antenę "on star" w kształcie płetwy rekinka Co by dziur niepotrzebnych nie robić
Edit
A może poprostu użyć nakładki na ori antenę, jak to zrobił Sebu$ http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... &start=840
Nic nie dotyka, ładny design i jakość odbioru GPS i FM bez zmiany ...
Marcin, znaczek, grill, maska, dach komponuje się jak dla mnie Jeżeli chodzi o antenę to nie lepiej z Zafiry C albo z innego Opla wziąć antenę "on star" w kształcie płetwy rekinka Co by dziur niepotrzebnych nie robić
Edit
A może poprostu użyć nakładki na ori antenę, jak to zrobił Sebu$ http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... &start=840
Nic nie dotyka, ładny design i jakość odbioru GPS i FM bez zmiany ...
Ostatnio zmieniony 24 mar 2016, 16:03 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 2 razy.
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Te anteny są bardzo małe - 14x14x7 mm
W zafirze jest odrobinę większa, ale i tak jest to drobinka w porównaniu z obudową, w którą jest wpakowana.
------------------
Już wiem, nie ma anteny FM
Było trochę rzeźbienia w obudowie, GPS ruszył od pierwszego kopa, a z radiem chwilę walczyłem.
-----------------
Fotki przy normalnym oświetleniu
W zafirze jest odrobinę większa, ale i tak jest to drobinka w porównaniu z obudową, w którą jest wpakowana.
Taki właśnie jest plan, tylko jeszcze nie wiem jak jest tam podłączona antena FMgRZENIU pisze:Jeżeli chodzi o antenę to nie lepiej z Zafiry C albo z innego Opla wziąć antenę "on star" w kształcie płetwy rekinka
------------------
Już wiem, nie ma anteny FM
Było trochę rzeźbienia w obudowie, GPS ruszył od pierwszego kopa, a z radiem chwilę walczyłem.
-----------------
Fotki przy normalnym oświetleniu
Ostatnio zmieniony 25 mar 2016, 08:49 przez Flora, łącznie zmieniany 2 razy.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Dokładnie, ale myślę, że mógłbym zejść niżej ze spalaniem, bo jechałem bardziej "standardowo" niż "eko".rafant4011 pisze:po średniej = trasa
Taaa... w tygodniu bujam się po mieście, więc średnią już popsułem.fredas pisze:Jak będzie te osiemset to zobaczymy jaka średnia wyjdzie
Dziś postanowiłem dokończyć drążek zmiany biegów. Trochę martwiłem się o wiercenie "w powietrzu", ale poszło nadzwyczaj dobrze. Miałem w zapasie dwa wiertła HSS 3 mm na wstępny otwór i HSS 5,5 na rozwiercanie. Pręt od Astry J został stoczony do 6 mm, więc musiałem trochę powiększyć otwór i zamiast podjechać po porządne wiertło znalazłem "tytanowe" z Tesco. Wydawało się, że zebranie 0,5 mm to już nie problem, a jednak to chińskie gówno zablokowało się w materiale. Zanim dotarłem do imadła aby wykręcić wiertło, pręt zdążył ostygnąć dodatkowo zaciskając się na wiertle. Po krótkiej próbie wykręcenia, około 2 cm wiertła zostało 1 cm w głąb materiału.
Chyba prościej będzie zdobyć drugi drążek niż wyjąć to złamane wiertło. Reszta badziewia, która była w komplecie trafiła do śmietnika.
- Czesławo Moreno
- Zafiromaniak
- Posty: 1811
- Rejestracja: 22 lis 2015, 21:06
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: Zafira B 1.8 +
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Flora, a próbowałeś rozwiercić to co zostało mniejszym wiertłem?
Ostatnio zmieniony 30 mar 2016, 21:16 przez Czesławo Moreno, łącznie zmieniany 1 raz.
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Przy nagrzanym, nieobciążonym silniku mam spalanie 0,2 - 0,4 l/h, a jak widać na pierwszej fotce, świeżo po odpaleniu 0,6-0,9 l/h. Dla niedowiarków mogę nagrać film. Podobno starsze oprogramowanie silnika tak ma, a w nowszych ciężko na rozgrzanym zejść poniżej 0,7. Włączona klimatyzacja nic tu nie wnosi, ponieważ przy tych temperaturach i tak była odcięta.tomzam pisze:Dusisz gaz i jak łapie 5k obrotów to puszczasz, jak schodzi z obrotów to spalanie spadaBodek pisze:Jakim cudem otrzymałeś 0,2l/h
Do wiercenia w wiertle używa się specjalnych narzędzi z węglika spiekanego, a koszt takiej zabawki o średnicy 6 mm to prawie 200 zł. Do tego wszystko musi być sztywno osadzone i trzeba dokładnie kontrolować proces wiercenia. Wiercenie wiertłem w wiertle kończy się szybko koniecznością wymiany na kolejne ostre.Czesławo Moreno pisze:Flora, a próbowałeś rozwiercić to co zostało mniejszym wiertłem?
Ostatnio zmieniony 30 mar 2016, 23:39 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Szybka decyzja i nowa podstawa mechanizmu gotowa
Gałka z mieszkiem przytwierdzona do ramki z ZB. Jak się później okazało mieszek jest za krótki i przy wrzucaniu biegów ramka jest wyrywana.
Tyle zostało z mechanizmu z Astry J
Ręczna robota, więc nie jest idealnie, ale pasuje
Cięgno wstecznego skrócone i z otworem pod haczyk z nowej gałki
Po złożeniu, na wszelki wypadek trytrytka
A tak prezentuje się to w samochodzie.
Jeździ się inaczej. Gałka wydaje się być mniejsza i delikatniejsza, ale przez to biegi wchodzą jakby precyzyjniej
Gałka z mieszkiem przytwierdzona do ramki z ZB. Jak się później okazało mieszek jest za krótki i przy wrzucaniu biegów ramka jest wyrywana.
Tyle zostało z mechanizmu z Astry J
Ręczna robota, więc nie jest idealnie, ale pasuje
Cięgno wstecznego skrócone i z otworem pod haczyk z nowej gałki
Po złożeniu, na wszelki wypadek trytrytka
A tak prezentuje się to w samochodzie.
Jeździ się inaczej. Gałka wydaje się być mniejsza i delikatniejsza, ale przez to biegi wchodzą jakby precyzyjniej