Zafira A 1.8 125KM Padł podczas jazdy
Moderator: Sebu$
Zafira A 1.8 125KM Padł podczas jazdy
Witam, mam problem z moją Zafira dziś podczas jazdy zapaliła się kontrolka kontroli trakcji i samochód z kluczykiem samochód zaczął zwalniać nie reagował na gaz po zatrzymaniu się nie chciał odpalić migał check i świeciła się kontrolka trakcji posprawdzałem kabelki pod maską bo TC chyba z przepływomierza bierze dane ale wszystko było ok po kilkunastu próbach odpalenia odpalił i tylko kontrolka TC świeciła przejechałem 10 km zgasiłem samochód odpaliłem i już niby wszystko ok, ale nie chce żeby mi gdzieś stanął w drodze bo mam teraz mieć dłuższe trasy dane samochodu
Opel Zafira A 1.8 125KM 2002r
Ostatnie naprawy
wymiana rozrządu
wymiana czujnika wałka rozrządu
wymiana cewki zapłonowej
w załączniku przesyłam screen z błędami z komputera o co może teraz chodzić? niedawno miałem problem z czujnikiem rozrządu przez który mi szarpał samochód wymieniłem na delphi zaczął wyskakiwać błąd check i awaria po wymianie na lepszy czujnik EPS problem znikł a teraz kolejne coś szwankuje
Opel Zafira A 1.8 125KM 2002r
Ostatnie naprawy
wymiana rozrządu
wymiana czujnika wałka rozrządu
wymiana cewki zapłonowej
w załączniku przesyłam screen z błędami z komputera o co może teraz chodzić? niedawno miałem problem z czujnikiem rozrządu przez który mi szarpał samochód wymieniłem na delphi zaczął wyskakiwać błąd check i awaria po wymianie na lepszy czujnik EPS problem znikł a teraz kolejne coś szwankuje
To mogl byc immobilajzer tylko dlqczego zgasl podczas jazdy a nie powinien, bledy sprawdzalem tydzien temu i nie bylo zadnego a teraz tyle na raz skasowalem bledy przejechalem 30 km i jest normalnie silnik pracuje rowno żadnego bledu nie ma jak by cos siadlo to bym wiedzial co to a tak to trzeba jezdzic i nie wiadomo kiedy moze stanac przelozylem akumulator wyczyscilem wszystkie masy ładowanie 13.90
Nie wszystkie masy wyczyściłeś.
13,9 to nie jest świetny wynik.
U mnie muszę naprawdę dużo włączyć, żeby mieć ładowanie 13,6, normalnie tylko na światłach mam 14,4.
To wina ekonomistów, którzy właśnie projektują też opla....zobacz kable wiązki silnika opla z lat '90, a teraz....niebo, a ziemia....
Najlepiej zakup jakiś kontakt spray i popsikaj wszystkie złącza, to od pętli immo też.
13,9 to nie jest świetny wynik.
U mnie muszę naprawdę dużo włączyć, żeby mieć ładowanie 13,6, normalnie tylko na światłach mam 14,4.
To wina ekonomistów, którzy właśnie projektują też opla....zobacz kable wiązki silnika opla z lat '90, a teraz....niebo, a ziemia....
Najlepiej zakup jakiś kontakt spray i popsikaj wszystkie złącza, to od pętli immo też.
-
- Bywalec
- Posty: 146
- Rejestracja: 17 kwie 2016, 16:23
- Imię: Forfiter
- Lokalizacja: CB
- Auto: Opel Zafira A 1.8 Elegance + LPG STAG
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
- Gender:
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1162
- Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Pruszków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Moim zdaniem to nie jest rozwiązanie problemu, a tylko wskazanie źródłaForfiter2012 pisze:PabloSBT objawy miałem identyczne, rozwiązanie problemu wg. mnie podał kolega Janus i ja się pod tym podpisuje "obyma ręcyma".
Ostatnio miałem do czynienia z takim urządzeniem jak DET3 i zaczynam się zastanawiać, czy to właśnie w rękach kumatego człowieka nie było by dobrym docelowym rozwiązaniem...
I aby uściślić znaczenie "dobrym" - tutaj ekonomicznie (cena) i praktycznie (trwałość) usprawiedliwionym rozwiązaniem
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, 20:25 przez Janus, łącznie zmieniany 1 raz.
Janusz
Od kiedy sie to stalo przejechalem kolo 900 km i zaden blad ani nic niepokojącego sie nie dzialo teraz nie ma bledów nie wiem czemu tak sie moglo wtedy stac slyszalem o tych sterownikach wadliwych przez umieszczenie na silniku, mam nadzieje ze jeszcze troche pochodzi i nie bedzie mi juz robil takich akcji bo zblizaja mi się dłuższe trasy