[I] Golf 3 1.8 kiedyś automat ;)
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- szary
- Zafiromaniak
- Posty: 639
- Rejestracja: 23 lut 2015, 23:59
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Starachowice [TST]
- Auto: Seat Alhambra / Skoda Octavia
- Model: FL
- Oznaczenie silnika: AUY
- Kontakt:
Lp3g widzę że miałeś tylko jeden składnik U mnie doszedł jeszcze bezbarwnym
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016, 06:47 przez szary, łącznie zmieniany 1 raz.
- szary
- Zafiromaniak
- Posty: 639
- Rejestracja: 23 lut 2015, 23:59
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Starachowice [TST]
- Auto: Seat Alhambra / Skoda Octavia
- Model: FL
- Oznaczenie silnika: AUY
- Kontakt:
Dzisiaj golfiacz dostał nowy używany regenerowany bo małżonka poprzedni zarżnęła.
Tutaj nowy przed założeniem
A tutaj stary przed zdemontowaniem
Porównanie wielkości i tak jak mówił sprzedający nowy jest większy od starego
I nowy na swoim miejscu
A tutaj dowód na to że nawet działa
https://youtu.be/1PwZ2hQi5Z0
Tutaj nowy przed założeniem
A tutaj stary przed zdemontowaniem
Porównanie wielkości i tak jak mówił sprzedający nowy jest większy od starego
I nowy na swoim miejscu
A tutaj dowód na to że nawet działa
https://youtu.be/1PwZ2hQi5Z0
- szary
- Zafiromaniak
- Posty: 639
- Rejestracja: 23 lut 2015, 23:59
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Starachowice [TST]
- Auto: Seat Alhambra / Skoda Octavia
- Model: FL
- Oznaczenie silnika: AUY
- Kontakt:
Miałem małą ściemę przy golfie A dokładnie wymieniałem pompkę paliwa i uszczelkę pod pokrywą zaworów. Pompka pewnie siadła z racji wieku i dodatkowo tego że użytkowniczka tego samochodu rzadko kiedy patrzy na stan paliwa
Niestety relacji z wymian pompki nie mam ale za to mam z wymiany uszczelki
Zacząłem od częściowego demontażu osłony rozrządu
Oraz musiałem wymontować odmę która okazała się kompletnie nie drożna pomimo tego że już raz ją czyściłem , ale krótkie dystanse po mieście robią swoje. Odma została udrożniona ( gRZENIU w takim sam sposób jak na ostatnim spocie ) A to wyleciało z środka
Potem przyszedł czas na zdemontowanie pokrywy zaworów i usunięcie starej uszczelki
Korzystając z okazji postanowiłem zobaczyć w jakim stanie jest wałek rozrządu
I wydaje mi się że jak na prawie 21 lat nie nieźle, a nawet bardzo dobrze. Wałek jest jeszcze z nabitym logiem VW więc wydaje mi się że powinien być oryginalny. Nie wyczuwalny są na nim żadne progi to chyba jeszcze trochę pojeździ
Powierzchnia została wyczyszczona i odtłuszczona i czeka na nową uszczelkę
Pokrywę też troszkę przeczyściłem
U tutaj już złożone na gotowo
Najlepsze z tego wszystkiego jest to że po tych pracach ubiłem pod maską tzw świerszcza który wydała denerwujące odgłosy po odpaleniu silnika. I do tej pory nie wiem co dawało takie odgłosy
Niestety relacji z wymian pompki nie mam ale za to mam z wymiany uszczelki
Zacząłem od częściowego demontażu osłony rozrządu
Oraz musiałem wymontować odmę która okazała się kompletnie nie drożna pomimo tego że już raz ją czyściłem , ale krótkie dystanse po mieście robią swoje. Odma została udrożniona ( gRZENIU w takim sam sposób jak na ostatnim spocie ) A to wyleciało z środka
Potem przyszedł czas na zdemontowanie pokrywy zaworów i usunięcie starej uszczelki
Korzystając z okazji postanowiłem zobaczyć w jakim stanie jest wałek rozrządu
I wydaje mi się że jak na prawie 21 lat nie nieźle, a nawet bardzo dobrze. Wałek jest jeszcze z nabitym logiem VW więc wydaje mi się że powinien być oryginalny. Nie wyczuwalny są na nim żadne progi to chyba jeszcze trochę pojeździ
Powierzchnia została wyczyszczona i odtłuszczona i czeka na nową uszczelkę
Pokrywę też troszkę przeczyściłem
U tutaj już złożone na gotowo
Najlepsze z tego wszystkiego jest to że po tych pracach ubiłem pod maską tzw świerszcza który wydała denerwujące odgłosy po odpaleniu silnika. I do tej pory nie wiem co dawało takie odgłosy
-
- Przeglądacz
- Posty: 69
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 09:39
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: wałbrzych
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: X20DTL
- Gender:
- Kontakt:
Witam.Miałem kiedyś takiego tylko diesla z silnikiem AAZ /75 KM na pośrednim wtrysku z turbodoładowaniem/ sa to auta z "duszą" ale po przejechaniu 420 tys.km musiałem go sprzedać i kupić coś większego-taki był wymóg mojego szefa a nie mój -ale Golf III to jest to! Auto bezawaryjne! Przez 5 lat latało na trasach Polska-Niemcy i żadnej awarii.Kolego Szary-trzymaj Golfa i dbaj o niego bo takiego autka już dzisiaj nie kupisz a szczególnie dbaj o przednie błotniki -dolne łączenia przy progu-często czyść i maluj od wewnątrz-i dbaj o drożność kanalików w dolnej części błotników- to jest "bolączka" grupy VW.