tico0 pisze:
tak więc nie dziw się że są wywody i do tego to zdjęcie.... niczym z Płocka.... bez obrazy. Jak nie chcesz pomocy to nie pisz albo napisz wszysko! nie będzie wywodów.
Sorry, ale informacja o lakierowanym błotniku nijak nie pomogłaby w diagnozie problemu i padła tylko po to aby pokazać jak niemiarodajne jest ocenianie auta po jednym zdjęciu.
Z kolei uwaga i "chcieniu' pomocy, to już zupełnie kula w płot, bo podałem wszystkie istotnie informacje, żeby ew. posilić się o diagnozę problemu: brak błędów, tem. silnika w jakich pojawiał się problem, obroty, itp. - i chyba zgodzisz się że "zatajenie" faktu lakierowanego błotnika w żaden sposób nie wpływa na duszenie się motoru.
Z mojej strony EOT, bo dobitnie wykazałem że ocenianie kondycji mechaniczno-blacharskiej i "rodowodu" auta po jednym zdjęciu to wróżenie z fusów.
P.S. Jak będę sprzedawał Lanosa (pierwszy właściciel, bezwypadkowy, pochodzenie z salonu polskiego), to zamówię sobie tego speca od fotek z Płocka - założę się że znajdą się "eksperci", którzy będą wiedzieli więcej o moim Lanosie tylko na podstawie zdjęć, niż ja sam.