Nie ma takiej potrzeby, wypala się bez problemu i stresu, wystarczy zauważyć kiedy się zaczyna wypalać i po bólu.TuneFORCE pisze:niedługo zaczniesz go serwisowo wypalać(posiadacze opcoma często ulegają takim pokusą) i szybko doprowadzisz do agonii chwastaBodek_K pisze: Zainwestowałem też w OP-COM-a i co jakiś czas zerkam.
Ostatnio jazda tylko po mieście, wypalanie średnio co 400 km i to w korkach.
[FAQ]wypalanie DPF-u
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
szczerze mówiąc to ja też powoli uczę się jak z tym żyć. wczoraj miałem kolejne wypalanie, po około 800km. całkowicie kontrolowane. wiem już jak się wypalanie objawia, jakie Zofia dźwięki przy tym wydajeBodek_K pisze:Nie ma takiej potrzeby, wypala się bez problemu i stresu, wystarczy zauważyć kiedy się zaczyna wypalać i po bólu.
zainwestuję w OP-COM'a i może da się żyć.
ale wątek o zbiorowej wycince będę śledził...bo różnie to bywa
dzis jadac do pracy zaliczyłem wypalanie DPF-a. Wszytko odbyło sie pieknie tyle ze jak dojechałem do pracy to pojawił sie komunikat INSP 0
Czyzyby olej do wymiany? (jeszcze polukam po forum i moze coś znajee)
Wymianę oleju miałem jakies 12tys temu + dolewka 0,5l w zeszłym tygodniu.. teraz poziom w normie.
...trochę polukałem i mam podejrzenia... zaczęło mi coś piszczeć w tlnym prawym kole (sądze ze to kończące sie klocki hamulcowe) a ktoryś z kolegów napisał ze INSP w jego przypadku spowodowane było zużytymi okładzinami.. moze to to?
Czyzyby olej do wymiany? (jeszcze polukam po forum i moze coś znajee)
Wymianę oleju miałem jakies 12tys temu + dolewka 0,5l w zeszłym tygodniu.. teraz poziom w normie.
...trochę polukałem i mam podejrzenia... zaczęło mi coś piszczeć w tlnym prawym kole (sądze ze to kończące sie klocki hamulcowe) a ktoryś z kolegów napisał ze INSP w jego przypadku spowodowane było zużytymi okładzinami.. moze to to?
nie mam zadnego komunikatu na kompie o klockach (a popiskuje troche w czasie jazdy z tyłu auta).. no to bedzie trzeba kupić olej+filtry i wymiana... a myślałem ze do kwietnia wytrzymam bo tak sądziłem ze raz na rok lub 15tys wyjdzie akurat
a zarazem odkryłem ze dolewki świeżego oleju nie wydłużają okresu do kolejnej wymiany i wskaźnika INSP - a mogłoby sie wydawać ze powinny skoro go odświeżamy. (dolewałem jakieś 300km temu 0,5l)
a zarazem odkryłem ze dolewki świeżego oleju nie wydłużają okresu do kolejnej wymiany i wskaźnika INSP - a mogłoby sie wydawać ze powinny skoro go odświeżamy. (dolewałem jakieś 300km temu 0,5l)